BU GÜN BİŞİ DUYDUM BUNU DA BURDAN YAZIYORUM OKUYUNUZ.....1--6--2016-
.........................................................................................nacibaba.................................onk.
1--(3--4) sermayeder parasal güçlerini birleştirip ortaya koyarlar...
2--sonrası kendi kafalarına yatkın italat--ihracat belgeli bir kişi bulurlar....
3--uzaklardan çook uzaklardan bir dedektör firmasından dedektör ithal edip türkiyede satacaklardır. tüm gerekli evraklarını hazırlarlar artık sadece o dedektörü getirmek kalıyor..
4--giderler o uzaktaki ülkeye yanlarında 2 de elektronik mühendisi götürürler..
5--gelirler o firmaya otururlar tam 1 hafta görüşürler konuşurlar sonunda anlaşırlar..
6--sonuçta o uzak ülkeden gelen 1 adet dedektörün türkiyedeki satış fiyatı 2 bin tl olması gerekirken bunlar 15--20 bin tl aralığını seçerler.. ve bu satışları gerçekleştirmek için de şöyle bir oyun sergilerler..
7--defineci sitelerine paralı maaşlı kendi elemanlarını sokarlar yüzlerce eleman bunlar
8-- biri derki---->yazmış sitenin birine ben şu marka şu model türkiyeye yeni gelen şu dedektörü almak istiyorum bu dedektör hakkında bilgisi olanlar yazssınlar..
****alıp ta kullanan varmıdır ???????
9--işte bu dakkadan sonra o satın alınmış kişiler devreye girmeye başlıyorlar..
***birisi cevaben yazmış..ben şimdiye kadar 5 dedektör aldım kullandım ama böyle bir şahane dedektör görmedim gözün kapalı al tavsiye ederim...
*** bir de demiş arkadaşlar akla ziyan bir dedektör bu aradığımı buldum darısı sizlerin başına ...
****hiçbir mineralden etkilenmiyor derinlik süper...
***arkadaşlar fiyatı uçuk bunun nasıl alınır bu hangi bütçeylen..
***oğlum sen fiyatını boşver 2.ci günü parayı alıcan onlan ödersin..
DAHA NELER NELER KİŞİ ANINDA KANAR O ŞEKLE GETİRMİŞLER İŞİ..
10--ve bekleme devresi kısa sürüyor boyuna siparişler gelmiye başlıyor ve acaip para kırmaya başlıyorlar.
11--bi de kullanım kılavuzu var 150 sayfaya yakın..hangi kişinin aklı alacak ?????
12--alan gidiyor memleketine kılavuza bakar denemeler yapar ötmesini bi türlü kesemez açar aldığı yere telefon der böyle böyle firma buna bazı bilgiler verir ama sonuç yoktur..sonra der ki firmaya arkadaşlar ben bundan vaz geçtim alın geri kızılca kıyamet kopar....sonuçta hem ciddi manada bir parası da gitmiştir karşılığında sonuç da yoktur.. başlar kara kara düşünmeye ve bir sitenin satılık dedektörler kısmına ilan verir.. başlar beklemeye .
DEVAMIDIR.......3--6--2016............ONK.
Pek fazlada beklemez çünki bu markanın acaip reklemları vardır zaten herkezde ona kanıyor ve satar.. sonra yine arayış içine girip bu sefer gider yerli dedektörlere girer bir iki derken bunların da ne olduğuınu anlar .. ve bekleme devresine girer aynı zamanda araştırma içindedir de...
Bir gün benim siteye denk gelir baştan sona hatmeder siteyi bakar yanlış yunluş şeyler bulamaz ve açar bana telefon onu bunu şunu sorar en sonunda garrett gti--2500 de karar kılar.. aldı ve çok da memnun..diğer kullanıcılar gibi..
BAKINIZ 2.5 SENEDİR DAHA 2.Cİ ELE DÜŞMEDİ NE GARRETT AC--EURO NE DE
GTİ--2500 ALACAK OLANLAR İLK ÖNCE BU DURUMA BİR BAKSINLAR.. DEMEKKİ HERKES MEMNUN VE KULLANIYORLAR...
*******************************************************
BAŞLIKTAN ÇIKAN GÜÇ VE AÇIKLAMALARI
BİR DEDEKTÖRÜN EN ÖNEMLİ PARÇASI UNSURU CANI KALBİ HERŞEYİ BAŞLIKTA BİTER.
BAŞLIK İÇİ SARIMI NE DENLİ DÜZGÜN YAPILMIŞSSA İSTERSE CİHAZ BEŞPARA ETMEZ BİŞİ OLSUN SONUÇ SÜPER OLUR...
BAŞLIKLAR ÇEŞİTLİ ŞEKİLLERDEDİR HER FİRMA VE BUNLARA BAĞLI DİĞER FASON ÜRETİCİLER ,, KENDİNE CİHAZ ALMIŞ DEFİNECİLİĞE SOYUNMUŞ ELEKTRONİKÇİLER BİLE BU BAŞLIKLARLAN DEVAMLI UĞRAŞMIŞLARDIR NASIL DAHA İYİSİNİ YAPABİLİRİM ŞEKLİ İLEN.. BAZILARI BAZI MARKA VE MODELDEKİ DEDEKTÖRLERE BAŞARILI ŞEKİLLERDE BAŞLIKLAR ÜRETMİŞLERDİR BU DURUMU YAPIMCISININ DA DİKKATİNİ ÇEKMİŞ VE O BAŞLIK YAPAN ÜRETENE TEKLİFDE BULUNUP KENDİ MARKASININ YAN SANAYİ RUHSATINI VERMİŞLERDİR..İLAN EDİP DUYURMUŞLARDIR..
AMA İNSANOĞLU HİÇ DURMAZ DAHA DAHA DER DAHA DA İYİSİ DAHA DA DERİNDEN ALGILAYANI PEŞİNDE KOŞARLAR.. VE BU UĞURDA BİNLERCE ÇEŞİTTE BAŞLIKLAR ÜRETİLİR... BURDAKİ İŞİN ESASI ŞÖYLEDİR..
** İŞİN PÜF NOKTASI BU BAŞLIK SARIMINDA BİTİĞİNE GÖRE BU SARIMIN MİLİMETRİK USÜLLERLEN YAPILMASI GEREKİYOR BUNU DA BAŞARAN ROBOTLARDIR VE BU SAYEDE SIFIR TOLERANS OLMASI ESAS DIR HİÇBİR EN UFAK BİR HATA OLMAYACAK ŞEKİLDE BU SARIMLAR ROBOTLARCA YAPILIP BAŞLIK KILIFLARI İÇİNE Bİ,LE ROBOTÇA YERLEŞTİRİLMEKTEDİR İNSAN SADECE KABLO UÇLARINI LEHİMLER İZOLE EDER VE BAŞLIKTAN ÇIKIŞINI YAPAR KABLONUN VE ÜST KAPAĞI KAPATIR ARA TUTKALINI SÜRDÜKTEN SONRA BUNLAR ESKİ BAŞLIKLARDIR ŞİMDİ YENİLER TAMAMI SERT BASKI PLASTİK İÇİNE GÖMÜLÜ HİÇ BOŞLUKSUZ YAPILMAKTADIR YANİ İÇİ AÇILMAZ TAMİR AYAR YAPILMAZ BUNLARIN.. BOZULURSA AT YENİSİNİ AL ŞEKLİ.....AMA ESKİLERDE İÇİ AÇILIR ARIZALI YER BULUNUP ONARILIR ŞEKLİNDEYDİ AMA AÇMA KAPATMAK DEMEK O BAŞLIĞIN PERFONMANSI ARTIK %40 VE DAHA DA AŞAĞI DÜŞECEKTİ..ÇÜNKİ AÇILMADAKİ, ZORLAMALARDAN ÖTÜRÜ BOBİNE ZARAR VERMEDEN ONARMAK HAYALDİR..YANİ ARAZİDE ARAMADA BAŞLIĞI HERHANGİ SERT BİR YERE YANLAMADAN VURSANIZ AYNI İÇİ AÇILIP KAPATILMIŞ GİBİ ŞEKLE DÖNER ESKİ DURUMUNU ASLA BULAMAZSSINIZ .. BU DURUM BAŞINA GELENLERİN HEPSİ BİLİR..Bİ DE BAŞLIK İÇİNDE KABLO KOPMALARI KABLO KIRILMALARINI MAHALLEDEKİ ELEKTRONİKÇİYE GÖTÜRÜP YAPTIRMA İŞLERİ..BU KABLONUN YERİ ORASIMI BURASIMI DİYE LEHİMLEMELER HALBUKİ EN KESTİRME DOĞRU YOLU AÇ MAKİNENİN İÇİNİ DİŞİ VEYA ERKEK JAK HANGİSİ KULLANILMIŞSSA BAK KUTU İÇİNDEKİ EN DOĞRUSUDUR BAK ORAYA HANGİ RENK GELİYORSA ONUN BAŞLIĞA GİDEN KARŞILIĞININ RENGİ DE AYNI OLACAKTIR VE LEHİMLE BUKADAR BASİTTİR O MU BU MU DERKEN ANINDA MAKİNE DE SAKATLANIR
NEDEN SAKATLANIR SEBEBİ NEDİR......????
SEBEBİ*** BAŞLIĞA 4 ANA KABLO BİR DE AYRICA ŞASİ OLARAK GİDEN BİR KABLO DAHA VARDIR GENELDE EN ÇOK BU KABLOLARDAKİ RENLER ŞÖYLEDİR
KIRMIZI--------SİYAH
YEŞİL----------BEYAZ
ŞASİ ÇOKLU ÇIPLAK OLARAK GİDER...
DİKKAT---> ŞASİNİN BAŞLIKTAKİ UCU ÜST KAPAĞIN SİYAH GRAFİTLİ KISMINA TUTTURULMUŞTUR SEB EBİ DE BAŞLIKTAN ÇIKAN YOĞUN SİNYALİN YUKARI DAĞILMAMASI DİREKT AŞAĞI DOĞRU YOĞUNLAŞTIRILMASI İÇİNDİR YANİ, BİR ZIRH TIR BİR AŞILMASI ÇOK ZOR DUVAR GİBİ DE DÜŞÜNEBİLİRİZ..
SAKIN HA--->> BAŞLIKTAN ÇIKAN YUKARI MAKİNE JAKINA GELEN BU KABLOYU MAKİNENİN KARTININ ŞASİSİNE SAKIN BAĞLAMAYIN LEHİMLEMEYİN.. BAĞLARSANIZ İŞLER TAMAMEN TERS GİDER....BU ŞASİ KABLOSUNUN SONU MAKİNEDEKİ JAKIN ŞASİ KISMIDIR ORDA KALIR ÖTEYE MAKİNEYE GİTMEZ BİR NEVİ BU 4 KABLONUN BALANSLIK İŞİNİ YAPAR SİNYALİN KABLODAN DIŞARI SIZMASINI VEYA DIŞARDAN BİR SIZINTININ GİRMESİNİ ÖNLER..BU DURUM ÇOK ÖNEMLİDİR AZAMİ DİKKAT EDİNİZ..
İKİNCİ ÖNEMLİ KONU DA MAKİNEDEN ÇIKAN BU ARAMA SİNYALİNİN BİR VOLTAJI VARDIR HAMAL DALGANIN YANİ.... BURDAKİ AKIM AC TÜRÜDÜR DC DEĞİLDİR..
BUNA DİKKAT EDİN TAMİRCİLERE YÖNELİK BUNU SÖYLÜYORUM..
SONUÇ OLARAK HİÇKİMSE BOZULAN BAŞLIĞINI TAMİR ETİRMEYE KALKMASIN
BEN YAPARIM EDERİM HATTA SARARIM BİLE DİYEN BOŞ KONUŞUR 2+2=4 EDER..
BAŞLIĞIN ÜSTÜNE BASIP DALGINLIKLAN GEÇMEYİN
BAŞLIĞI SAĞA SOLA SERT YERLERE KESİNLİ,KLEN VURMAYIN
ANİDEN KARIŞIKLIKLAR OLURSA ÖTMELER BAŞLARSA İLK ÖNCE BAŞLIĞI Bİ GÜZEL YIKAYIN VE BAŞLIĞIN HERHANGİ BİR YERİNE UFACIK BİR METAL YAPIŞIP KALMIŞMI ONU ARAYIN %80 DEN FAZLA KİŞİNİN BAŞINA BÖYLE BİŞİ GELMİŞTİR UNUTMAYINIZ...
NOT-->>> BAŞLIĞI DEMİR YIĞINLARINA VEYA ÇOK BÜYÜK DEMİRİMSİ METALLERE UZUN SÜRELİ SAKIN TUTMAYIN MANYETİK ALAN KAPMAKTADIR..
BU DURUMDA YANINIZDA YUVARLAK TÜR BİR BOZUK HOPARLÖRDEN ÇIKMA MIKNATIS TAŞIYIN VE BAŞLIĞIN ÖNÜNDEN HIZLA GEÇİRİN BUNU BİRKAÇ KEZ TEKRARLAYIN BU ALANIN KAYBOLDUĞUNU GÖRECEKSİNİZ...
NOT-->BU MANYETİK ALAN KAPMA İŞİ MAKİNE ÇALIŞIRKEN BÜYÜK DEMİR KÜTLELERİNE UZUN SÜRELER TULDUĞUNDA OLUŞMAKTADIR,,,,AKSİ ÇOĞUNUZ DİYECEKSİNİZ Kİ ARABA BAGAJINDA DURUYOR ORDAN KAPMAZMI ????? MAKİNE ÇALIŞMIYORKEN BU DURUM OLUŞMAZ ANCAK ÇALIŞIRKEN OLUR UNUTMAYINIZ..
NOT-2->MANYETİK ALANI KAYBETMEK İÇİN MIKNATISI BAŞLIK ÖNÜNDEN GEÇİRME İŞİNİ MAKİNE ÇALIŞIRKEN YAPINIZ ....
BAŞLIĞIN ALTINA KORUYUCU OLARAK, BU HERŞEY SATAN Bİ MİLYONCU DENİLEN DÜKKANLARDAN SADECE BAŞLIĞI YANINIZDA GÖTÜRÜN BU YERLERDE SAKSININ ALTINA KONAN PLASTİK KABLAR VARDIR İŞTE BU KAPLARIN SIKIŞ GEÇENİNİ BULUP BAŞLIĞA GEÇİRİN KESİN YAPIŞTIRMA YAPMAYIN ÇÜNKİ EVE DÖNÜŞTE BU KABI DA ÇIKARIP Bİ GÜZEL YIKAYACAKSINIZ ONUN İÇİN KABIN ÇIKMASI ŞARTTIR SIKIŞIK GEÇERSE ARAZİDEKİ ÇALIŞMADA KAB BAŞLIKTAN ÇIKMAZ... BU KABIN SADECE KENAR YUVARLAĞINA FIRDOLA BU OTOMOBİLLERİN KAPI LASTİK KALINCA FİTİLLERİ VARDIR BUNLARDAN YAPIŞTIRIRSANIZ YANLAMA ÇARPMALARDA BAŞLIK ZARAR GÖRMEYECEKTİR YERE SÜRTMELERDEN DOLAYI DA BAŞLIĞIN ALTI KORUNMUŞ OLACAKTIR..BU GEÇİRİLEN KABDAN DOLAYI...
*** BAŞLIKTAN ÇIKAN KABLOYU SAPA DOLAYARAKTAN SIKICA YUKARI ÇIKIN VE MAKİNE SOKETİNE FİŞİ TAKINIZ.. YALNIZ İLK ÖNCE SAP BORUSUNU ÖNE DOĞRU BAŞLIĞIN ÜSTÜNE TAM YATIRIN VE AYNISINI ARKAYA DOĞRU DA YAPIN Kİ GERİLME OLMASIN KABLODA İŞTE BURAYA BİR KAVİS BOŞLUK VERİN VE SAPIN KISA BİR YERİNE BANTLAN SIKICA TUTTURUN KABLO AÇILMASIN GEVŞEMESİN BANTLAMADAN SONRA SOLDAN SAĞA DOĞRU BORUYA DOLAYARAK TAN YUKARI DOĞRU ÇIKINIZ....KABLO DOLAMADAN BIRAKILIRSA BAĞIRSAK GİBİ HALİYLEN SARKACAKTIR GECE GÖREMEZSSİ,NİZ ÇALILARA TAKILIP GERİLİR VE KOPMALAR OLUR ...
*** KABLO SONUNUN TAM BAŞLIK İÇİNE GİRDİĞİ YER KABLO OYNATILIRSA ANORMALLİKLER PARAZİTLER BİR ÇALIŞIP ÇALIŞMAZLIKLAR VARSA KABLONUN İÇTEN BAŞLIK İÇİNE GİRİŞTE KOPMA OLDUĞU ANLAŞILIR.. EĞERKİ SERT İÇİ AÇILMAYAN TÜR BAŞLIKSSA BU OLMAZ YENİ BİR BAŞLIK ALACAKSINIZ DEMEKTİR DÜNYAA ZARAR... EĞERKİ KABLONUN MAKİNEYE GİREN FİŞİNİN DİPLERİNDE AYNI ŞEYLER YAŞANIYORSA ANLAYIN Kİ FİŞİN İÇİNDEN AÇILMA VEYA KOPMA VARDIR BU YAPILIR OLUR AMA AŞAĞISI TEHLİKELİDİR....
NOT--3-> MAKİNE SOKEDİ GİRİŞİ FİŞİN İÇİNDEKİ 5 ADET KABLO DA SIYRILMIŞ KOPMUŞSSA SAKIN ORASIMI BURASIMI DİYE YANLIŞ LEHİMLEMELER YAPMAYIN YUKARDA BİR YERDE BU KONUYU ZATEN ANLATMIŞTIM BURDA DA KISA DEĞİNELİM BU İŞE ..EN EMİN VE YANLIŞSSIZ BURDAKİ İŞ ŞÖYLE YAPILIR MAKİNENİN İÇİ AÇILIR VE İÇERDEN BU SOKEDİN BAĞLI OLDUĞU KABLO RENKLERİNE BAKILIR BAŞLIKTAN GELEN KABLO UCU FİŞ SOKEDE GEÇİRİLİR ZATEN RENKLERİ KABLOLARIN AYNIDIR İÇERDEN BAKIP KARŞILIĞINI O ŞEKİLDE LEHİMLERSİNİZ İŞ TAM VE SAĞLAM OLMUŞ OLUR.......
ÇOK ÖNEMLİ BİR HATIRLATMA DA--> KESİNLİKLEN VE KESİNLİKLEN MAKİNE İÇİ KARTININ ÜSTÜNDEKİ TRİMPOTLARA TORNAVİDA SOKUP TA AYARLAMAYA ÇALIŞMAYIN MAKİNEYİ ANINDA ATARSINIZ BENDEN SÖYLEMESİ...BU AYAR NOKTALARI pk SANİYE ms SANİYE VE ÇOK DAHA HASSAS ALETLERLEN AYARLANIR BU ALETLER DE HER YERDE BULUNMAZ BULUNSA BİLE HERKİM YAPACAKSA İŞİ BİLEMEZ..
BAZI TAMİRCİLER İÇİN BİR BİLGİ-->> HER MAKİNENİN SABİT İÇ ANA FREKANSI 6.5 KHZ DİR BAŞLIĞIN DA AYNIDIR ,, BAŞLIK HERHANGİ BİR METALE YAKLAŞIRSA BU FREKANSTA BOZULMA OLACAKTIR İÇ ANA OSİLATÖR FREKANSI SABİT OLDUĞUNDAN MAKİNEDE ÖTME SESİ OLAYI OLUR BU ŞEKİLDE ANLAŞILIR BİŞİNİN YAKALANDIĞI BU BAŞLIĞA YOLLANAN SİNYALİN 1.CİSİ HAMAL DALGADIR 2.CİSİ 00---100 KHZ ARAMA FREKANSIDIR VE SANİYEDE MİLYONLARCA KERRE GÖNDERME ALMA YAPILIR İŞTE BU SİNYALİN İÇİNDEKİ FARKLAR GÖZETİLİR..BUNLARIN HEPSİ AYNI ANDA TOPLU ŞEKİLDE ÇALIŞIRLAR AYARLARA DOKUNMAYIN DEMEMİN SEBİ BUDUR Bİ KAÇIRIRSINIZ AZ BİŞİ BİR AYARI BU 3 LÜNÜN UYUMSUZ ÇALIŞMASI HASIL OLUR.. ARTIK O CİHAZDAN HAYIR BEKLEMEYİNİZ..
***-> MAKİNENİN GÜCÜNÜ ARTIRICAM DAHA DERİNDEN ÇEKİCEK DİYE BU AYAR NOKTALARINLAN OYNAMAK OLAĞAN HALE GELMİŞTİR SAKIN DİYORUM............ONK..
****-> Bİ DE CİHAZLARA AKÜ BAĞLAMA İŞİ TÜRKİYE GENELİ,NDE %95 LERE VARAN BİR ALIŞKANLIK ,,TAVSİYE ŞEKLİ OLMUŞTUR.. SAKIN KESİNLİKLEN BU İŞİ HİÇKİMSE YAPMASIN MAKİNEDE KORUMA OLSA BİLE YAVAŞ YAVAŞ MAKİNENİZ ÖLECEKTİR ÇÜNKİ AKÜ VOLTAJI YAKICI BİR GÜÇTÜR PİLDE VE ŞARZLI PİLLER YAKICI BİR AKIM ÖZELİĞİ TAŞIMAZLAR ARADAKİ FARK BUDUR..
HAA İLLE DE BEN AKÜ TAKICAM DİYENLERE KİME BAĞLATIRIYORSANIZ BU YAKICI GÜCÜ YOKETMEK NORMALE ÇEVİRMEK İÇİN MUTLAK SURETTE AKÜNÜN ARTI UCUNA BİR TAŞ DİRENÇ BAĞLAMADAN SONRA BAĞLANTI YAPINIZ. 5 OHM 10 WATT BU
DİRENCİN ÇIKIŞINA DA BİR YÜKSEK KAPASİTELİ DİOD BAĞLAYIP CİHAZA ÖYLE GİRERSENİZ BİŞİ OLMAZ BUNU YAPMAZSSANIZ CİHAZINIZ GİDER....................ONK...
DEVAMI EN KISA BİR SÜREDE....................................................NACİBABA...............ONK..
------------- gençliğine güvenip vakit çok erken derken,belki elveda bile diyemessin giderken ONK..
|