Giriş Sayfası Forum Anasayfası Forum Anasayfası <>5DEFİNECİLİĞE, FORUMA ve HAYATA DAİR <>5HOBİ ve MERAKLAR <>5MOTORSİKLET, ATV MOTOR
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Arazi motoru ve ATV-UTV nasıl olmalı ?

 Cevap Yaz Cevap Yaz
Yazar
Mesaj
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
nacibaba Açılır Kutu Gör
Yönetici
Yönetici
Simge
Forum Sahibi osman naci kanat

Kayıt Tarihi: 29/Ağustos 2017/2008
Son Giriş: 30/Temmuz 2017/2013
Konum: T.C---Gelibolu-
Durum:
Gönderilenler: 2336
  Alıntı nacibaba Alıntı  Cevap YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Arazi motoru ve ATV-UTV nasıl olmalı ?
    Gönderim Zamanı: 31/Ağustos 2017/2008 Saat 05:37
TABİKİ  HONDADAN ŞAŞMAYALIM CROS MOTORLARINDAN  EN SAĞLAMI HONDADIR YARI YOLDA DA KALMAZSINIZ...............

Arazi motoru güçlü fakat çok hafif olmalıdır en dik yerleri rahatlıklan çıkabilmeli güvenli inişler durmalar için fren sistemleri mükemmel olmalıdır denge en başta gelir sizin tüm vucut hareketlerinize cevap anında verebilmelidir ve çok iyi arazi binicisi olmanız gerekmektedir boyuna her tür yerlerde idman yapmanız şarttır adan  zeye tam bakımlı olmalıdır her an için harekete hazır durmalıdır bu motoru asla bir başkasına kullansın diye de verilmemelidir çünki gider geldiğinde herhangi bişi olsa bile bu arkadaş size bişi söylemez siz de farkına varmıyaraktan yola çıkarsınız kabak ta sizin başınıza patlar sayılmıyacak kadar bunun tecrübeleri vardır  bunu kırk kerre düşünün derim...

GEÇEN SENE BİR HONDA CROSS  ARAZİ MOTORU ALDIM YAŞI 30  AMA DURUK KULLANILMAYAN BİR MOTOR..................

Arkadaş almanyada 40 seneye yakın orda artık oralı olmuş yazları geliyor ben buna zamanında söylemiştim bu bu şekilde bir motor getirirsen bana haber et diye 1986 yaz başı telefon etti  gel dedi hesaplı vericem bir honda cross var elimde tam senin istediğin gibi  tamam dedim alıcaz ya bu dedi ki bin git  o şekilde dedi  tamam dedim otobüs ordan aktarma geldim yerine baktım hakkaten şahane bir motor çok da temiz buraya resmini de koyuyorum bakın işte
Neyse benzinini koyduk yağını kontrol ettim bide o ısrar etti kaç senedir duruyor bi yıkatmaya komple oldu pırıl pırıl tamam herşey vedalaştık atladım motora çıktım yola o da ne 2 km sonra sustu motor öyle böyle yok depo kapağını açtım  sanki benzin yok muş gibi ulen doldurdukya bunu ne bakarsın işte  alışkanlık kapadım kapağı biraz daha bekledim bastım çalıştı allah allah  ne iştir bu döndüm geriye sahibine bişi demedim uğramadım bile ona  orda bir arkadaşım vardı buzdolapçı onun skodasına  yüklersin doğru geliboluya geldim eve  neyse arkadaş gitti ben yine buna bindim 1--2  km gene stop  başladım düşünmeye neden yapar bunu diye ilk önce karbiratörü söktüm her tarafını acaba şamandıra mı takılıyor diye herşey normal sonra benzin borusu ve musluk orası da normal buji yenisini kodum komple kablosu başlığınlan yine aynısını yapıyor deli olmak işten değil bu sefer manyetoyu volanı aldım dışarı platinli bu çok güzel temiz yine de meme uçlarını temizledim (aklınızda olsun platini temizledikten sonra bir temiz bezi iki çekiç arasına sıkıştırın ve bezi çekin bir kaç kez bunu yapın yoksa bunu yapmassanız motor çalışmaz) haberiniz olsun (iki çekiç dediğim platinin hareketli ve sabit memelerine çekiç denir eski tariflen
yine her şeyi taktım yine aynı durum geriye 2 tane bakılmıyan şey kalıyor biri manyeto içindeki bobin biri de ateşleme bobini yine sökersin manyetoyu bobini çıkarırsın belki sargı aralarından bir kaçak olabilir düşüncesiyle tel bol bende aynı çapta tellen yeniden sardım  taktım hayret bişi yine aynı durum  ne kaldı geriye eht yüksek gerilim bobini  bunu da değiştim yine durum aynı artık yokki bu durumu yapıcak başka bir şey kalmadı ...................
acaba emme subabı mı  veya oralardanmı derken aklıma olmuyacak bir başka şey geldi denemeye karar verdim  benzin deposundan gelen musluktan sonraki hortumu çıkardım bidonu da koydum altına ve bir kısa hortum taktım  benzini açtım evet akıyor bekledim bir müddet sonra benzin inceldi ve tamamen kesti  deponun kapağını açmamlan benzin akışı yine başladı kapadım kapağı yine bir müddet sonra benzin kesildi  ülen ben seni ne yapayım şimdi
MEĞER DEPO KAPAĞI İNCECİK HAVA DELİĞİ İYİCE KAPANMIŞ DEPO HAVA ALAMIYOR SONUNDA DA BENZİN AKIŞI KESİLİYOR  İŞE BAKIN VE UĞRAŞTIRMAYA BAKIN   ...........bunu sahibine bir ara söyledim meğer bu motoru da bu yüzden sattığını söyledi götürmediği usta kalmamış nerelere götürmemişki çare bulamamışlar  ne kadar basit bişi ama akıla gelmiyen ihtimal verilemiyen bişi yani hiç olmuyacak bir şey her neyse şimdi saat gibi çalışıyor hiçbir sorun yok arazide keçiler gibi atlayıp zıplayıp kurtlarımızı döküyoruz ......................
ARKADAŞLAR  ÇOĞUMUZDA MOTOR VAR  ÇOĞUMUZDA ARAÇ VAR  BUNLARI BİLGİ AMAÇLI OLARAK YAZIYORUM HER AN HERKESİN BAŞINA GELEBİLİR  AKLINIZDA BULUNSUN DİYORUM........




Düzenleyen admin - 30/Eylül 2017/2015 Saat 13:08
NACİBABA..............ONK..
Yukarı Dön
klikya01 Açılır Kutu Gör
wxt
wxt
Simge

Kayıt Tarihi: 11/ocak 2017/2015
Son Giriş: 11/ocak 2017/2020
Durum:
Gönderilenler: 23
  Alıntı klikya01 Alıntı  Cevap YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12/Şubat 2017/2015 Saat 13:17
NACİBABA ŞU MOTOR ÇOK HOŞUMA GİTTİ SENİN CY-50 NİN ŞİMDİKİ VERSİYONU:HONDA MSX125





BU DAVİDEO İNCELEMESİ
OLDUKÇA KÜÇÜK 100 İLO AGIRLIGINDA VE 200 KİLOMETRE DE 5 LİTRE YAKIYORMUŞ.
125CC DİR
FİYATI:7.500 TL DİR
BİZİM GİBİ DEFİNECİLER İÇİN OLDUKÇA GEREKLİ BİR ARAÇ.
MOTORUN RESMİ SİTESİ DE
BUDUR
NE DERSİNİZ ALINABİLİR Mİ?

Düzenleyen klikya01 - 12/Şubat 2017/2015 Saat 14:02
Yukarı Dön
admin Açılır Kutu Gör
Yönetici
Yönetici
Simge
NACİBABA

Kayıt Tarihi: 03/Eylül 2017/2008
Son Giriş: 17/Ağustos 2017/2022
Konum: GELİBOLU
Durum:
Gönderilenler: 2028
  Alıntı admin Alıntı  Cevap YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13/Şubat 2017/2015 Saat 13:40
 
 
 
ARKADAŞIM MERHABA SELAMLAR
 
ŞİMDİ  SATILIK İLANLARINA  VE BU MOTORUN FABRİKASYON   TANITIM İLANLARINA  GİRDİM DE HADDİNDEN FAZLA KİŞİNİN   BU  ( MSX  125  )  DEN ALIP KISA SÜREDE DE SATIŞA ÇIKARDIKLARINI GÖRÜYORUZ  ACABA SEBEB NEDİR NİYE HEMEN  ALIP DA SATIYORLAR İLK ÖNCE BUNU İNCELEMEK LAZIM..
 
 
İKİNCİSİ DE -->> TAMAM UFAK VE ALÇAK  ARAZİDE HER İKİ AYAĞINI YERE KOYARAK DA KUMANDA ETME İMKANINA SAHİP  ÖYLE BÜYÜKLERİ  TAM ZOR ARAZİ ŞARTLARINDA İDARE EDEMEZSSİNİZ DEVRİLİRSİNİZ MOTOR ALTINDA KALABİLİRSİNİZ VS VS ..
BU MOTORUN ŞEKLİ YAPISI ŞÖYLE GÖZÜKÜYÜR-->>
BU SAHİLLERDE KUMDA HOBİ AMAÇLI OLARAK KULLANILIR TAM ARAZİYE GİRMEK İÇİN İNCE LASTİKLİ OLMASI VE TAM ARAZİ TIRTIKLI LASTİKLERİ OLMASI ŞARTTIR.. HADDİNDEN FAZLA GENİŞ LASTİKLER  ARAZİ ŞARTLARINDA ÇAMURDA  GÖMÜLMELERDE  ZORLUK YARATIR VE BU DA 125 CC İÇİN MOTORUNU AŞIRI ŞEKİLDE ZORLAMAK MANASINA GELİR .
ESKİ BENDEKİ VERSİYONLARDA  1.Cİ VİTES AYNI ANDA TAKVİYE VİTESİDİR  AYNI ARAZİ ARAÇLARINDA DAKİ TAKVİYE VİTESLERİNE BENZER İŞTE BU MOTOR 50 CC DAHİ OLSA  1.Cİ VİTESE GEÇİRDİNMİ GÜÇ HADDİNDEN FAZLA ARTAR...  50CC OLUR  1000 CC GİBİ  İŞTE BU ŞEKİLDE HER YERİ SÖKER ÇIKAR GEÇERSİN  DAHA SONRA ÇIKANLARA BU KONMADI VE GELDİK GÜNÜMÜZE......
 
SONUÇ OLARAK -->> BEN BU ( MSX--125  )  İ BEĞENMEDİM  KİMSE DE KUSURA BAKMASIN...
 
BENDEN TAVSİYE ESWKİ   1968---69----70----79----1989  BU ARALIKTAKİ MODELLERE DÖNÜN HURDA DAHİ OLSA ALIN MODİFİYE EDİN   Bİ DE 125 CC LİK  CAP TÜRÜ MOTOR SIFIR KOYUN ÜSTÜNE İŞİNİZ TAMAMDIR  160 KM SÜRATE KADAR RÜZGARSIZ SAKİN BİR HAVADA ÇIKIYOR ÜSTÜNE YATARSANIZ DAHA DA ARTIYOR SÜRAT....AMA MOTORUN UFAK VE HAFİF OLMASI  EMNİYETLİ SON SÜRAT OLARAK 100 KM VEYA EN SON 120 KM GEÇMEMENİZ TAVSİYE OLUNUR.....
 
ESKİ MODELLERİN ŞASİLERİ ACAİP SAĞLAMDIR PAS YAPMAZ  HATTA 50 CC LİK VERSİYONA 250 CC LİK MOTORU BİLE GÜVENLEN TAKABİLİRSİNİZ  KALDIRIR EMİN OLUN  ( HONDA CY-50 ) GÖRSELLERİNDE  350 CC BİLE TAKANLARI GÖRÜRSÜNÜZ BAŞKA HANGİSİ BUNU KALDIRIR  HER NEYSE..
 
 
BU VESİLE İLEN   ARTIK İYİCE YAŞLANDIM MOTOR İŞİ  BENDE BİTİYOR  DEVAMLI GRİP ÜŞÜTME  HASTALIKLARLAN BOĞUŞUYORUM Bİ TANE AYAĞIMI YERDEN KESİCEK  ARABA ALICAM BAŞKA ÇARE YOK ELİMDEKİ 4 ADET OLAN  BU MOTORLARI BU SEFER KESİN OLARAK SATIŞA ÇIKARIYORUM HERKESİN DE HABERİ OLSUN.....
 
 
 
gençliğine güvenip vakit çok erken derken,belki elveda bile diyemessin giderken ONK..
Yukarı Dön
alim-500 Açılır Kutu Gör
wxt
wxt
Simge

Kayıt Tarihi: 26/Nisan 2017/2015
Son Giriş: 07/Eylül 2017/2015
Durum:
Gönderilenler: 8
  Alıntı alim-500 Alıntı  Cevap YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26/Nisan 2017/2015 Saat 18:58
 
                       MSX--125  HAKKINDA ÇOK ÖNEMLİ BİLGİLER
 
Nacibaba  motora takılan lastikler yaramaz en ufak bir virajda sen bitarafa motor bitarafa gidiyorsun ,allah korusun arkadan da bir gelen araba ,,ağır vasıta olsaq senin üstünden geçer ..her alan bir kerre yeri öptü .
Çare lastikleri hemen  alıralmaz değiştiriyorsun  tek çaresi bu da  ilkten yeri öpünce  bir anda soğuyorsun bu motordan her ne kadar  güzel olsa da.
Yakıt  pompası sorunu var ve  servislere geri çağırılıp değiştiriyorlarmış..
İlk alındığında tüm somunlar cıvatalar elden geçirilmesi gerekiyormuş acele montajdan  bazı yerlerde gevşeklikler kalıyormuş
Kilometre saati dijital olduğu için  süratli ve bozuk yolda giderken  bu saatiçindeki yazılar dalgalanıyormuş  yani bir yazı 3--4  yazı şeklinde titreşim yapıyormuş bakanın da gözünü bozuyormuş  billahssa burdan çok şikayet var..
Bazılarında arka disk te ne oluyorsa sıkı mı ne kalıyormuş bu da çok ısı yapıp balata şişiyormuş ve aniden kazıklama yapıp tekerin dönmesini kitliyormuş ???? bilmem bu olurmu  olmazmı yoksa asparagas haber mi ????
daha bi çok şikayetler var
EN BÜYÜK ŞİKAYET  HİÇBİR KONFORU VE ÖZELLİKLERİ OLMUYAN HEM DE UFACIK BİR MOTORA İSTENEN FİYAT ÇOK YÜKSEK İLK HERKESİN ORTAK Şİ,KAYETİ BU KONU 7.500 TL
BUNU ALACAĞINA GİT ADAM GİBİ  HYOSUNG-UN RT--125 İNİ AL 9.250  SIFIR FİYATI
5 BİN TL  YE DE GÜÇ YÜKSELTME KİTLERİVAR 125 CC OLUYOR EN SON 350 CC..
SADECE ÜST KAFA KOMPLE DEĞİŞİYOR SİLİNDİR ÜST EKSANTRİK KAPAĞI  SUBABLAR VS VS 
AMA BÜYÜK MOTOR CROS  VE ŞASİSİ ACAİP SAĞLAM KALIN 600 CC LİKTE BİLE BÖYLE ŞASİ YOK SONRA ARKA TEKER TÜM O 1000 CC LİKLERDE BİLE OLMUYAN BİR KALINLIKTA  EN KALIN TEKERLİ MOTOR  NA YAPACAKSINIZ O OYUNCAK HONDAYI  TABİ KARARLAR ALACAK OLANLARIN BENDEN SADECE TAVSİYELER BUNLAR....
 
....................................................................................................ALİM-500........................... 
Yukarı Dön
admin Açılır Kutu Gör
Yönetici
Yönetici
Simge
NACİBABA

Kayıt Tarihi: 03/Eylül 2017/2008
Son Giriş: 17/Ağustos 2017/2022
Konum: GELİBOLU
Durum:
Gönderilenler: 2028
  Alıntı admin Alıntı  Cevap YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30/Eylül 2017/2015 Saat 14:14
 
BURDA GEÇEN TÜM KONULAR  NACİBABANIN DIR BAŞKA HİÇBİRYERDEN ALINTI VS YAPILMAMIŞTIR  KENDİ TESTLERİM KENDİ KULLANIMLARIMI ANLATIYORUM.................ONK..
***************************************************************
 
BU  YAZININ YAZILDIĞI TARİH BUGÜNDÜR YANİ  [  19--10--2015  TIR  ].......ONK....
 
DİKKAT  EN SON YENİ YAZIDIR BURASI
 
DİKKAT---DİKKAT----OKUYUNUZ
GECE ARAZİYE GİDENLER ARTIK SES ÇIKMASIN DİYE  ELEKTRİKLİ MOTOSİKLETLERİ KULLANIYORLARMIŞ.. BU İŞ İÇİN GENEL BİR İSTEK ÜZERİNE  BUNLARI ÜRETEN  FABRİKALARINDA ŞÖYLE BİR EK İLAVESİ DE VARMIŞ...
ARTIK İLAVE  ŞANZIMANLI MI YOKSA  MOTOR İÇİNDEN Mİ ORASINI ŞİMDİLİK BİLMİYORUM İNCELEMEK LAZIM..
4 ADET YOL GİDİŞ VE ÇEKİŞ ARTIRICI TUŞLARI VAR YOLA VE ARAZİYE GÖRE SEÇİYORSUNUZ  EN DİK VE SAPA YERLERİ BİLE ÇIKIYOR BU BİR..
2.CİSİ DE  TEK BİR TUŞU ÇEVİRMEK İLEN  TÜM IŞIK SİSTEMLERİNİ KAPATIYOR YANİ FRENE BASINCA ARKA KIRMISI STOP YANMIYOR  ONA BENZER TÜM IŞIKLI SİSTEMLER KAPANMIŞ OLUYOR..
MOTORLAN BERABER ACAİP KUWETLİ BİR SES DİNLEME CİHAZI DA VERİLİYOR
YİNE BERABERİNDE GÖZE TAKILAN ŞNOKER GİBİ  BİR ARAÇLAN DA 100 METRE İÇİNDE GÜNDÜZ GİBİ GÖREN BİR GECE GÖRÜŞ KAMERASI DA VERİLİYORMUŞ..
3.CÜ ŞIK DA ÖN ÇAMURLUĞA YAPILAN BİR PRATİK BAĞLAMA APARATIYLEN  HER TÜRLÜ MADEL MARKADAKİ MAKİNELER BAĞLANIYOR VE KOLLARI UZATILIP  ARAZİ ÜZERİNDE BAŞLIĞIN GEZECEĞİ BİR DE BOŞLUK BIRAKILIP TARAMA YAPILIYORMUŞ DİREKSİYONU SAĞA SOLA ÇEVİRDİKÇE BAŞLIK DA SATIHTA GEZMEKTE..TABİ BU APARATLAN ÇALIŞMALAR DÜZ TARLA İÇİNDE MAHSÜLÜ ALINMIŞ  YERLERDE TEKTEKÇİLİKTE  GEÇERLİYMİŞ ..
 
2.Cİ BİR NOT  DAHA   AYNI BU ŞİRKETİN BİR İCADI DAHA MEVCUT  SİNGAPUR GİBİ DİĞER ÜLKELERDE DE DENİZ TRAFİĞİ ÇOK FAZLA OLAN ÜLKELERE YÖNELİK  BİR CİHAZ GELİŞTİRİLMİŞ Kİ BU AŞLAĞI YUKARI  BİE 10 SENEDİR DE KULLANILIYOR DÜZ BİR KARE VEYUA DİTÖRTGEN  EKRAN  VE RADAR SİSTEMİ AMA SANKİ  BAKINCA AYNEN GÜNDÜZ NASIL HER YERİ GÖZÜNÜZ  NET GÖRÜYOR AYNEN O ŞEKİLDE VE DE GECE OLMASINA RAĞMEN RENKLİ GÖRÜŞ VERİYOR HATTA SIFIR GÖRÜŞ SİSTE BİLE Ç.OK NET TEKNELERİN İRİLİ UFAKLI OLANLARINA ÇARPMAMAK İÇİN GELİŞTİRİLMİŞ BU SİSTEM VE  GÖRÜŞ ALANI MESAFESİ DE NET OLARAK 300 METRE SON  NETLİK KAYIPLI OLARAK 500 METRE İMİŞ BUNU  BİLİYORDUK VARDI AMA TAMAMEN  ÇOK YÖNLÜ OLARAK GELİŞTİRİLMİŞ ŞEKLİ OLARAK KARŞIMIZA ÇIKIYOR...AYNI ANDA SİZE METRE OLARAK  ÇARPIŞMA MESAFESİNİ DE VERİYOR YANİ BUKADAR YOĞUN TEKNE TRAFİĞİ İÇİNDE  SİZİN DAİRESEL OLARAK TÜM ETRAFINIZDAKİ  DİĞER TEKNELERLE OLAN UZAKLIĞINIZI DA VERİYOR ....
 
SON OLARAKTAN BUNLARIN HEPSİNİ ALABİLMEK İTHAL EDEBİLMEK İÇİN  İYİ BİR DEFİNE BULMANIZ DA ŞARTTIR..ÇÜNKİ ÇOK PAHALLI SİSTEMLER BUNLAR..
 
NACİBABA,,NIN  SENELERDİR MERAK EDİLEN SON UĞRAŞI OLAN TOPRAK İÇİ NET GÖRME ÇALIŞMALARINDAN BİR KESİT...MERAKLILARI İÇİN .
15 SENE ÖNCELERİ  3 KİŞİ BİR ARAYA GELEREK BU ÇALIŞMAYI BAŞLATTIK DİĞER 2 KİŞİ PROFESÖR İDİ  V E 2 SENE GEÇTİKTEN SONRA SIKILIP AYRILDILAR BEN DEVAM ETTİM VE BAŞARDIM SONUÇ AYNEN ŞÖYLE İDİ EN SON 70 CM E KADAR TOPRAK İÇİNİ  KATI MADDELER VE MADENLER İLEN GÖRME ŞEKLİNİ YAKALADIM ..AMA TAM NET DEĞİLDİ GÖRÜNEN NESNELER AMA NE OLDUKLARI ANLAŞILIYORDU SİYAH BEYAZ İDİ GÖRÜNTÜ  VE İŞLERİMİN YOĞUN OLMASINDAN DOLAYI RAFA KALKTIYDI.
 
2 SENEDİR YENİ BAŞLADIĞIM DURUM DA ŞÖYLEDİR
 
ULTRASONUN NE OLDUĞUNU HEMEN HEMEN  BİLMEYEN YOK GİBİDİR..BU ALET ANNE KARNINDAKİ ÇOCUĞU EKRANDA GÖRMEYE YARAR VE İNSAN  İÇİNDEKİ BAZI ORGANLAR İLEN BÜYÜK DAMARLARI GÖRMEYE YARAR VS  VS....
 
İŞTE BUNUN 3 BOYUTLUSUNU GEÇEN SENE KEŞFETTİLER VE SERİ İMALATLARI BAŞLADI  VE GELİŞEN SON TEKNOLOJİ İLEN EBADLAR ÇOK UFALDI  BU GÜNKİ TEKNİK  BİR  EN BÜYÜK BOYUTLU CEP TELEFONU GÖRÜNÜMÜNE KADAR DÜŞMÜŞTÜR
SADECE TARAYICISI DIŞARDANDIR.
 
BAKINIZ BİR DOĞUM UZMANI OLAN  AİLE İÇİ BREYDEN  DAHA GELİŞMİŞİ VE YENİSİNİ ALAN KİŞİDEN BU ESKİSİNİ BEN ALDIM  3 BOYUTLU VE RENKLİDİR BUNUNLAN ÇALIŞMALARIMA DEVAM EDİYORUM  ŞİMDİLİK..BENİM UĞRAŞTIĞIM KISIM SADECENE TARAYICI İLEN  CİHAZIN ARASINA GİRİP  BURDA BİR İŞLEM YAPIP DİREKT TOPRAK İÇİNE GİRME YOLLARINI ARAMAKTIR ..
KONUDA BİŞİLER ELDE ETTİM DE ALDIĞIM YOL YALNIZCA %30 DUR  BU İŞ İÇİN 24 SAAT ÇALIŞMAK LAZIM VE ARAYA DA HİÇBİŞİ SOKMADAN  VAKİT SORUNU VE DE GÜNLERCE DURMADAN  UĞRAŞMAK LAZIM O DA MAALESEF BENDE OLUŞMUYOR DİĞER ANA İŞİLERİMİ BIRAKAMAM  BAKALIM NE OLUCAK BU İŞİN SONU DA ..
 
ŞİMDİ-->>ULTRASONLARIN TARAYICISININ EKOSU ALMA GÖNDERME ŞEKLİ ISLAKLIK ŞEKLİNE GÖRE ÇALIŞIYOR YANİ BİR NEVİ SU EKOSU AYNI DENİZ NAVİGASYON  CİHAZLARININ ŞEKLİNDE  HAL BÖYLE OLUNCA DA  TOPRAKTA İŞLEM OLMUYOR AMA YAĞMUR YAĞMIŞ TOPRAK ISLANMIŞ SATIHTAN AŞAĞI DA BİR KARIŞA İNMİŞSSE O ZAMAN ÇOK ŞAHANE TEKTEKÇİLİK YAPILIYOR  EL CİHAZLARININ ÇIKIŞ GÜÇLERİ DÜŞÜK 500 MİLİVAT KADAR BİŞİ  ÇOK DÜŞÜKTÜR BUNU WATT OLARAK KUVETLENDİRMEDE İŞTE ARAYA GİRDİĞİNİZ APARATTA OLUŞUYOR EN AŞAĞI  BİR 10 WATT ÇIKIŞ GÜCÜ İLEN  DALMAK GEREK Kİ BU DA ÇOK AZDIR AMA  PORTATİF OLDUĞUNDAN DOLAYI HAFİFLİK DE ESASDIR..
(((>> BENİM UĞRAŞ VERDİĞİM  ŞU ANKİ İŞ KURU TOPRAĞA  DALABİLMEK  BUNUN İÇİNDE TOPRAĞA TEK ÇALIŞAN DALAN FREKANS UZUN DALGA BANDI OLUYOR 0 İLEN 100 KHZ LIK KISIMDIR MADENLERDEN YANSIYAN FREKANSLAR DA BU DALGANIN İÇİNDEDİR  İŞTE İLKTEN  BU DALGA İLEN  TOPRAĞA NUFUS ETMEK VE GELEN SİNYALİ DE ULTRASON ALICISI SİNYALİNE GÖRE ADAPTE EDEBİLMEK  YANİ BİR ÇEVİRİCİ GİBİ İŞLEM YAPABİLMEK   VS  VS   İŞTE UĞRAŞTIĞIM DURUM BUDUR..
 
MERAKLI  ELEKTRONİKÇİ ARKADAŞLARIN SENELERDİR İSTEDİKLERİ AÇIKLAMANIN ANA ÇERÇEVESİ BUDUR...
 
.....................................................................................NACİBABA.............................ONK....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ARAZİ  DE GİDEN ATV  VE UTV  LERLEN
KESİNLİKLEN ASFALTA ÇIKILMAMALIYMIŞ
 
BUNU  SÖZBİRLİĞİ ETMİŞÇESİNE  TÜM OTORİTELER SÖYLÜYOR SÖYLEMESİNE DE ...........>>>
 
ŞİMDİ BU LAFA BEN ŞÖYLE ÇIKARIM.. ASFALT BİR  DAR YOLDA ARAÇLAR KUYRUK YAPMIŞÇASINA İLERLİYORLAR BU YOLUN SONUNDA DENİZ VAR YOLUN HER İKİ TARAFI DA SIK ORMANLIK ARADA BİR AÇIKLIKLAR DA OLMUYOR DEĞİL AMA GENELDE YEMYEŞİL BİR KORİDOR  İŞTE BEN LAFA BURDA  ANİDEN GİRİYORUM NASIL MI..DİREKSİYONLU BİR 650 CC LİK UTV İLEN ORMANIN İÇİNDEN  EJDERHA GİBİ HAVALANIP BU ASFALTTA GİDEN ARAÇLARIN ARASINA DALIYORUM  MİLLET NE OLUYOR LEN DİYOR KENDİ KENDİLERİNE..
 
 
İŞİN ŞAKA TARAFINI BİR KENARA BIRAKALIM EĞRİLERİ DOĞRULARI ORTAYA KOYALIM..
 
ATV--UTV  DEDİNMİ  BU ARAÇLAR TAMAMİYLE DENGE ÜZERİNE İMAL EDİLİRLER EN UFAK BİR HESAP HATASI YOKTUR HATTA ÇOĞU KERRE KULLANANIN HATASINI BİLE KENDİ DÜZELTİR..
BU YÜZDEN DE ÇOK PAHALLI ARAÇLARDIR AMA ATV CİK VAR HAKİKİSİ VAR BUNLARI DA BİRBİRİNE KARIŞTIRMAYALIM ...
 
YOK EFENDİM ATV--UTV  İLEN KESİNLİKLEN ASFALTA ÇIKILMAMALIYMIŞ ŞEHİRLER ARASI BUNLARLAN GİDİLMEMELİYMİŞ FALAN FİLAN  KONUŞUP DURUIYORLAR  ÇIKILIR DA GİDİLİR DE PAŞA GİBİ  SEN ALTIONDAKİ ARACIN NE OLDUĞUNU NELER YAPABİLDİĞİNİ BİLİYORSAN YANİ TAM USTASISAN TAM PROFESYONEL KULLANABİLİYORSAN İSTERSEN GÖKYÜZÜNE BİLE ÇIK BU İŞİN ÖN SÖYLEMİ BÖYLE..............................................................................ONK...
 
MADEM ÖYLE DİYORLAR O ZAMAN JEEP LERDE ARAZİ ARACI DEĞİLMİ  ONLARA DA AYNI LAFI SÖYLE SÖYLEYEBİLİYORSAN HADİ...  BU İŞİN UZMANLARIYMIŞLAR HADİ..
CROSS  MOTOSİKLETLER İÇİN DE AYNISINI SÖYLEYİN  ÖYLE DEĞİLMİ
 
YANİ BOŞ BOŞ KONUŞACAĞINIZA AZICIK ELLE TUTULUR GÖZLEN GÖRÜLÜR LAFLAR EDİNİN
 
ATV--UTV--JEEP--CROS MOTORSİKLET  DAHA DA VARSA HEPSİ  ARAZİDEN ASFALTA ÇIKINCA  BAŞLARLAR GÖBEK ATMAYA OHHHH KURTULDUK  ARAZİDEN DİYE SEVİNİRLER  ASFALT YOL GİBİSİ VARMI..
HAA TEK SORUN BU ARAZİ ARAÇLARININ  TEKERLEKLERİNİ ARAZİ ŞEKLİ BIRAKIP TA ASFALTA ÇIKARSANIZ DEVAMLI RAHATSIZ EDİCİ BİR SES ÜRETİRLER  SADECE BU VARDIR BAŞKA BİŞİ DE YOKTUR.. NASIL KAR LASTİĞİ---ARAZİ LASTİĞİ---ASFALT LASTİĞİ-- YAĞMUR ,,ISLAK LASTİĞİ GİBİ LASTİKLER VARSA FARKLI FARKLI  KİM NERDE HANGİ YOLDA KULLANACAKSA O YERE UYGUNUNU TAKAR GİDER HEPSİ BU .
 
BİR TÜYO DAHA SİZLERE İŞİN UZMANLARINA DA ..( BEN ÇOK BİLMİŞ DEĞİLİM ) DEVAMLI DENEME YANILMA TEKNİĞİNLEN SONUÇLARA ULAŞIRIM.. OTURUP DA  SAATLERCE BİLGİSAYARDA VS  YERLERDE HESAP KİTAP YAPMAM TAK YÜRÜ DENE GÖR OLMADI BAŞKA FAKTÖR KULLAN TAAAA OLUNCAYA KADAR...EN ETKİLİ YÖNTEM BUDUR...
 
ATV--UTV   4 TEKER 4X ÇEKERLERDE  ARAZİDE TAM HAVA BASIN LASTİKLERE  AMA ASFALTA ÇIKINCA HER LASTİĞİN HAVASINI YARIMA YAKIN YAPIN..
CROSTA DA AYNISINI YAPIN,,,, JEEPLERDE DE AYNISINI YAPIN BU ANLATIKLARIM  BU VASITALARIN ÜZERİNDE TAKILI ARAZİ LASTİKLERİ VARSA  İÇİNDİR..
UTV  LER  ASFALTTA 650--700--1000 cc LİKLER 120--140--160 KM SÜRATLERE KADAR ÇIKABİLİYORLAR VİRAJLARI ÇOK GÜZEL ALIYORLAR  ARTİSTLİK YAPILMADIĞI SÜREÇTE  HER KONUMDA KULLANILABİLİNİR.
 
TAVSİYELER KISMINDA DA ----->>>>
UTV   DİREKSİYONLUDUR 2 KİŞİLİK ÖNDE KOLTUĞU VARDIR ÖZEL OLARAK ÖZEL ÇELİKTEN ARACIN TAM SAĞLAM ŞASİSİNDEN  KAYNAKLANARAKTAN ŞÖFÖR MAHALLİ ÜSTÜNE SAĞLAM BARLARLAN BİR KORUMA KAFESİ MUTLAK YAPILMALIDIR FABRİKASYONLARINDA BAZILARININ VAR AMA DEVRİLMEDE YAMULUYORLAR KORUYACAĞINA ÖLDÜRÜR ..
ÜSTÜ ÇOK GÜZEL OTOMOBİL GİBİ KAPATILABİLİR KAPI TAKILABİLİNİR İÇERİ KALORİFER TESİSATI KONABİLİR  GENELDE HEPSİ SU SOĞUTMALIDIR BİR VALFLAN ALINABİLİNİR HATTA  SPLİT  KİLİMA BİLE KONABİLİNİR  YAZ KIŞ KULLANABİLİNİR..
DİKKAT EDİLECEK  EN BİRİNCİL KONU DA---->>>
ÖN TEKER İLEN ARKA TEKER  ARASI MESAFESİ YAKINDIR BU ARAZİ ARAÇLARININ HAKİKİLERİNİN TÜMÜNDE BÖYLE OLMASI MECBURİDİR Kİ ARAZİ ENGELLERİNDE ARACIN ALTI HER YERDEN GEÇSİN DİYEDİR BU YÜZDEN ASFALTTA GİDİLİRKEN BİLLAHSSA YAĞMURDA  DONDA KARDA  VİRAJLARA ÖLÇÜLÜ VE YAVAŞ GİRİLMESİ ŞARTTIR AKSİ  ARKA KAYAR  VE YAN TAKLALAR ATMIYA BAŞLARSINIZ  BUNA JEEPLER DE DAHİLDİR..
BİR DE UTV  LER ALÇAK OLDUĞUNDAN GECE DİĞER ARAÇLARCA FARKEDİLMELERİ ZORLAŞIR ARKAYA  GÜZEL YAKIŞIKLI YAPILMIŞ 2 AYRI ALİMİNYUM BAR İLEN YÜKSELTİP TEPESİNE KIRMIZI IŞIK KONARSA İYİ OLUR VEYA KASA YAPILDIYSA ARKA KASA KISMINA BİR KIRMIZI LEED DİZİSİ TAKILABİLİNİR.
UTV  NİN ARKA KASASI BAYAĞI YÜK ALICAK GENİŞLİKTEDİR VE BİR KOLU ÇEVİRMEKLEN KASA  ARKAYA YOLA YATAR İÇİNDEKİ YÜKTE BU ŞEKİLDE KOLAYLIKLAN KASA İÇİNDEN AKAR
BU ARKA KASA BAZI MARKLARDA ÇOK SAĞLAMDIR AŞAĞI YOLA EĞİK ŞEKİLDE  BİR KİTLEME MEKANİZMASI YAPTIRIYORLAR  KASA YUKARI KALKMIYOR BU ŞEKİLDE GERİYE DOĞRU KAR KÜREME ARACI ŞEKLİNE DE GİRİYOR..
ÇOK SARP VE DAR YOLLARDA  YAĞMURDAN SONRA GİDİLİRKEN BU ARKA KASA İÇİNE KAYALARDAN DOLDURUP  ARACA AĞIRLIK KAZANDIRIYORLAR  BU ŞEKLEN ARACA TAM BİR OTURAK DENGE SAĞLATILMIŞ OLUYOR..
 
 
ARA  ARA   DEVAM EDERİM ŞİMDİLİK BU KADAR...............30-9-2015.......NACİBABA........ONK...
 
ATV---UTV---CROSLAR---JEEPLER  KONUDA HERŞEY  VİDEOLARI//RESİMLER
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Düzenleyen admin - 19/Ekim 2017/2015 Saat 14:58
gençliğine güvenip vakit çok erken derken,belki elveda bile diyemessin giderken ONK..
Yukarı Dön
 Cevap Yaz Cevap Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.50
Powered by Web Wiz Forums Free Express Edition
Copyright ©2001-2008 Web Wiz

Bu Sayfa 0,109 Saniyede Yüklendi.