Giriş Sayfası Forum Anasayfası Forum Anasayfası <>5HONDA CY50 VE XL50 MOTORSİKLET TÜRLERİNİN TAMİR <>5MOTOSİKLET ARIZALARI TAMİR
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

motosiklette yol tehlikeleri ve önlemleri

 Cevap Yaz Cevap Yaz
Yazar
Mesaj
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
admin Açılır Kutu Gör
Yönetici
Yönetici
Simge
NACİBABA

Kayıt Tarihi: 03/Eylül 2017/2008
Son Giriş: Dün
Konum: GELİBOLU
Durum:
Gönderilenler: 2028
  Alıntı admin Alıntı  Cevap YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: motosiklette yol tehlikeleri ve önlemleri
    Gönderim Zamanı: 26/Ekim 2017/2013 Saat 08:15
 
 
SAYIN ARKADAŞLAR MOTORCULAR  HEPİNİZE SONSUZ SELAMLARIM İLEN......................ONK...
 
BU SAYFALARDA  BUNCA SENE EDİNDİĞİM  ÖNEMLİ BİLGİLERİ SİZLERE AKTARMAK İSTİYORUM TABİKİ UZUN SENELER MOTOR KULLANANLAR BUNLARI BİLİRLERDE BİLMİYENLERE  HİTAP EDECEĞİM   BURADA BELKİ DE HİÇ BİLMEDİĞİNİZ ŞEYLERİ YENİ BURDA DA DUYACAKSINIZ
FAZLA KAFA ŞİŞİRMEDEN KONUYA GİRİYORUM ...
 
 
ARKADAŞLAR  İLK BAHSİNİ EDECEĞİM KONU VE MEVZUULAR  UZUN YOL  VE OTO YOLLARDA SEYREDERKENKİ  ÖNEMLİ TEHLİKELERİ  ANLATACAĞIM.
 
1->  EN TEHLİKELİ  VE BİR ANDA PANİK VE KONTROLU KAYBETME RİSKİNİ TAŞIYAN  UNSUR
 TEK ŞERİTLİ GİDİŞ V E  GELİŞİ OLAN BİR YOLDASINIZ  ( BÖLÜNMÜŞ GİDİŞ AYRI GELİŞ AYRI OLAN YOL DEĞİL )  BURDA SEYREDERKEN BAKIYORSUNUZ KARŞIDAN BİR OTOBÜS GELİYOR  EĞERKİ OLAYDAN BİLGİ VE MALÜMATINIZ YOKSA İŞİNİZ ŞANSA VE ALLAHA KALMIŞTIR  BU OTOBÜS TAM SİZİN HİZANIZA GELDİĞİNDE SİZİ İLK ÖNCE GERİ DOĞRU BİR ANLIK İTME GÜCÜ OLUŞACAK VE AKABİNDE OTOBÜSÜN TAM ORTA HİZASINA GELDİĞİNDE DE SİZİ OTOBÜS KENDİNE ÇEKECEKTİR  BU OTOBÜSÜN YARATIĞI HAVA KORİDORUDUR  BUNA HAZIRLIKLI OLMALI VE GİDONA SAĞLAM YAPIŞIP  İLK ÖNCE AYNADAN ARKANIZDA SİZE YAKIN ARAÇ VARMI ONU KONTROL EDİN ÇÜNKÜ O ARACIN  ÇEKİM GÜCÜ OLUŞTUĞUNDA TAM ÖNÜNE DÜŞÜCEKSİNİZ  BU DURUMDA ANİ ORTAYA KAYMA  ARKANIZDAN GELENİN SİZE ÇARPMA ALTINA ALMA OLANAĞI YÜKSEKTİR  (  NOT--> BU ANLATILAN HADİSE HAFİF OLAN MOTORLAR İÇİN GEÇERLİ OLUP BÜYÜK VE AĞIR OLAN MOTORLARDA  PEK GEÇERLİ DEĞİLDİR )  BU DURUMUN DAHA KUWETLİSİNİ TIRLAR YARATIR  PEŞPEŞE BİRKAÇ TIR DAHA DA KUWETLİ ALAN YARATIR  KURTULMAK İÇİN  UZAKTAN DAHA GÖRDÜĞÜNÜZDE  İYİCE YAVAŞLAYIN  GEÇİŞLERİ ANINDA DA BU ÇEKİM ALANI DIŞINA ÇIKMAK İÇİN DEVAMLI  AĞIRLIĞINIZI VE MOTORU SAĞA DOĞRU VERİP  BU DURUMDAN KENDİNİZİ KURTARABİLİRSİNİZ  BU HADİSE EN SIK YAŞANAN OLAYLARIN EN BAŞIDIR DİKKAT EDİNİZ..
 
2--> GECE   GİDERKEN >>>> OTO YOL OLSUN BÖLÜNMEMİŞ TEK ŞERİTLİ GİDİŞİ GELİŞİ OLAN BİR YOL OLSUN   İLK ÖNCE  DAHA YOLA ÇIKMADAN HER İKİ AYNANIZI DA TAM GERİYİ GÖRÜCEK BİR ŞEKİLDE AYARLAYIN BUNU MUHAKKAK VE HASSAS BİR ŞEKİLDE YAPIN ...
ŞİMDİ YOLDASINIZ VE SAĞDAN  GİDİYORSUNUZ  ARKLADAN GELEN BİR ARAÇ VAR SİZ,İ GEÇERKEN DAHA GEÇMEDEN ÖNCEKİ SANİYELERDE  SOL AYNADAN BU ARACIN HER İKİ FARINI DA GÖRÜYORSANIZ HERHANGİ BİR TEHLİKE YOKTUR  BU ARAÇ SİZİ GÖRMÜŞTÜR VE BAYAĞI DA YOLU ORTALAMIŞ SİZE MESAFE DE BIRAKIP GEÇİP GİDER  BUNUN  EN TEHLİKELİSİ DURUM DA  ŞÖYLEDİR   ( SİZİ FARKETMİYEN VE GÖRMEMİŞ OLAN  BİR ARAÇ ŞÖYLE ANLAŞILIR VE SANİYELER İÇİNDE DE KARAR VERMENİZ GEREKİR YOKSA O ARACIN ALTINA GİRERSİNİZ  MOTORUN HER İKİ AYNASINDA  GELEN ARACIN  SAĞ --SOL FARLARINI TAM NET GÖRÜYORSANIZ  YANİ SİZİN SAĞ AYNANIZDA BİR FAR SOL AYNANIZDA ARACIN ÖTEKİ FARI NET GÖRÜNÜYORSA BU ARAÇ TAM SİZİN ÜSTÜNÜZE GELMEKTEDİR  BU DURUMDA O ARACIN ALTINDA KALIP %100 ÖLMEKTENSE SAĞ TARAFA  ASFALTIN DIŞINA MOTORLA KENDİNİZİ ATMANIZI SALIK VERİRİM  BELKİ O DÜŞECEĞİNİZ YER İYİDİRDE FAZLA HASAR ALMAZSSINIZ  BUNU HEMEN YAPARSANIZ  %100 YARALI --AĞIR YARALI OLARAK KURTULURSUNUZ YANİ HAYATTASINIZ DEMEKTİR .. VE BU ARAÇ GELDİ GEÇTİ SİZİ DE HİÇKİMSE OARAYA UÇTUĞUNUZU GÖRMEDİ  BAZEN ÖYLE YERLERE DÜŞÜLÜRKİ  YARALISINIZ AYAĞA KALKAMIYORSUNUZ ACİL HASTANEYE GİTMENİZ GEREKİYOR  CEP TELEFONU HAŞAT OLUŞ VEYA ALAMIYORSUNUZ  VEYA TELEFON O YERDE ÇEKMİYOR   VS VS ..............onk......
 
ÜST FERMUARLI  CEPLERİNİZDE MUHAKKAK SURETTE LASER KIRMIZI VEYA YEŞİL IŞIK VEREN BİR LASER LAMBA TAŞIYIN BUNU MUHAKKAK SURETTE HER ZAMAN ÜSTÜNÜZDE TAŞIYIN VE YATIĞINIZ YERDEN LASERLEN YOLDAN GEÇEN ARAÇLARI UYARABİLİRSİNİZ HAYATINIZ KURTULUR ..EN ETKİLİ IŞIK LASER IŞIĞIDIR UNUTMAYINIZ ...
EĞERKİ SANİYELER İÇİNDE  BU DURUMDA KENDİNİZİ YOL DIŞINA ATMAZSSANIZ HAYATINIZ SONA ERER  BELKİ BİR UMUT VE ŞANSLAN DÜŞECEĞİNİZ YER İYİ BİR YERDİR  AMA BUNUN AKSİ DE OLABİLİR  BU DURUMDA DA ÖLÜM OLABİLİR DE  YÜZDESİ %20 KADAR DÜŞÜKTÜR YANİ %80 KURTULMA ŞANSINIZ VARDIR ..
 
3-->  LASTİK PATLAMALARINDA KURTULMA YÖNTEMLERİ...
DEVAMLI KALIN SERT OLAN LASTİK TÜRÜNÜ KULLANIN ÇÜNKİ SERT KALIN OLAN LASTİK PATLADIĞINDA YERE HAMUR GİBİ AÇILMAZ  YUMUŞAK TÜR LASTİKLERİ SADECE KAR İÇİN TERCİH EDİNİZ  EN ETKİN LASTİK PATLAMASINDAN KURTULMANIN ÇARESİNİN BAŞINDA  LASTİK İÇİNE  ZERKEDİLEN PATLAMAYI ÖNLİYEN  KİMYASALLARDIR  BİR TÜBÜN YARISINI ÖN LASTİK İÇİNE YARISINI DA ARKA LASTİK İÇİNE SIKIYORSUNUZ  YANLARDAN YARILMALAR OLMADIĞI SÜREÇTE  BU ŞEKİLDE LASTİKLERİNİZ PATLAMAZ BU KİMYASALLAR  DELİNEN YERİ ANINDA TIKAYIP YAMAMAKTADIRLAR  DAL,ÇİVİ,DEMİR PARÇACIKLARI, GİBİ SAYISIZ NESNELERİN GİRME ÇIKMA YAPMASI VEYA GİRİP LASTİKTE KALMASI  OLAN İŞLEMLER ANINDA TAMİR EDİLMEKTEDİR HAVA KAYBI BİLE OLMAKSIZIN ....
GÖZLEN GÖRÜLEMİYEN  LASTİĞE GİRMİŞ DEMİRİMSİ NESNELERİ BULMAK İÇİN HİÇ LASTİĞİ VS  SÖKMEDEN BU  ÜST ARAMA UFACIK EL DEDEKTÖRLERİ VAR  PARA DA DEĞİLDİR UCUZDUR Bİ TANE BUNLARDAN YANINIZDA BULUNDURUN  VE LASTİĞİN DIŞINDAN TARAMA YAPIN BİR YERDE SİNYALİ ALACAKSINIZ ONU ORDAN ÇIKARIN İŞLEM TAMAMDIR..
DİYELİM LASTİK TAMİR APARATI  SIKILMAMIŞ ŞAMBRELLİ İÇ LASTİKLİ VE YOLDA GİDİYORSUNUZ ( GENELDE %99  ) HEP ARKA LASTİKLER PATLAR ÖN ÇOK NADİREN DİR  VE LASTİK YUMUŞAKSA YANDINIZ DEMEKTİR  BİR SAĞA BİR SOLA  ASFAL ÜSTÜNDE KAYACAKSINIZ  ZİKZAKLAR ÇİZİCEKSİNİZ  BU DURUMDA %99  DÜŞECEKSİNİZ  % 1  İHTİMAL DE KURTARACAKSINIZ VEYA ŞANSINIZ YARDIM EDECEKTİR MOTORU HEMEN  BOŞA ALIN  VE MÜCADELEYE BAŞLAYIN  ASFALTTAN ÇIKMAMAYA GAYRET EDİN YANLARA ÇIKIP TA MICIRA GİRERSENİZ %100 DÜŞERSİNİZ  KONTAĞI DA KAPAYIN HATTA BENZİN MUSLUĞUNU DA UZANABİLİRSENİZ KAPAYIN  ARKA FRENE SAKIN BASMAYIN KEZA ÖNE DE  ARKAYI FRENLEMEYE UĞRAŞIRSANIZ DIŞ LASTİK  JANT ÜSTÜNDE DÖNME YAPAR  VE İÇ LASTİĞİ SÜBABIN OLDUĞU YERDEN KESER--KOPARIR  ŞAMBERDEN DE OLURSUNUZ  BİR İKİNCİSİ GİREN BİR NESNE BU SEFER ŞAMBERİ UZUNLAMASINA YIRTAR  VEYA ŞAMBER DIŞ LASTİĞİN İÇİNDE BİR YERDE TOPLAŞIR GET YAPAR  BU DA DIŞ LASTİĞİN JANTTAN DIŞARI FIRLAMASINA SEBEB VERİR ..
NOT--> BEN BUNUN ANTERAMANINI AYNEN ŞÖYLE YAPTIM ..BUNDAN 30 KÜSUR SENELER ÖNCELERİ  YOLLARDA MALÜMDÜ MOTORSİKLETLERDE  BULABİLDİĞİNİZ YERDEN NE MARKASINA NE ADİLİĞİNE BAKILMADAN BULDUĞUNA ŞÜKREDİP DIŞ İÇ LASTİK ALIRDIK  GENELDE BUNLARIN HEPSİ YUMUŞAK LASTİKLERDİ  ŞİMDİ YENİ YOLLAR YAPILINCA ESKİLERİ ATIL VEYA SERVİS YOLU OLARAK KULLANILIRDI İŞTE BU YOLLARIN  UZUN DÜZ VE YANLARI TARLA  DÜZGÜN OLAN YERİ SEÇERDİM .. YANIMDA DIŞ İÇ LASTİK TAKIM TAKLAVAT POMPA KAYNAK TAKIMI VS HERŞEYİ DE BULUNDURURDUM  VE BİR DEMİRCİYE 3 GEN ÇÖİVİLER KAYNATIRDIM NASIL YOLA ATARSAN AT  MUHAKKAK SURETTE BİR SİVRİ UCU DİK YUKARI GELİRDİ İŞTE YOLA BUNLARDAN SERPİP AŞAĞI YUKARI 100 KM SÜRATLEN BU LASTİK PATLATICILARA YAKLAŞIRKEN  MOTORUN ÖNÜNÜ HAVAYA KALDIRIRDIM Kİ ÖN PATLAMASIN DİYE SADECE ARKA TEKER GEÇER VE ANINDA DA PATLARDI  VE HEMEN ÖNÜ YERE YOLA KOYUP BAŞLARDIM MÜCADELEYE  BÖYLELİKLEN ÇOK TAMİR ZORLUKLARI ÇEKTİM AMA İLMİNİ DE ALMIŞ OLDUM .. TEK KİŞİ İLEN KURTARIYORSUNUZ DA ARKANIZDA ARTÇI VARSA   ARTIK NE DUA BİLİYORSANIZ OKUMAYA BAŞLAMANIZI TAVSİYE EDERİM .....
 
NOT>>  BU SATIRLARI YAZARKEN ÇARŞIYA GİTMEM İCAP ETTİ  KAPADIM DÜKKANI  MOTOR ZATEN KAPIDA   BUNU YENİ ALDIM  HYOSUNG  KARİON MODELİ  BİR ARKA LASTİK VAR ARABADA ÖYLE KALIN LASTİK YOK SANKİ İNİKMİŞ GİBİME GELDİ BİDE BAKTIM HAKKATEN PATLAMIŞ TEL JANT OLDUĞU İÇİN ŞAMBRELLİ İÇİ   1 SAAT ÖNCE ÇARŞIDAN GELDİM BİŞİ YOKTU DA  TAA İSKELE MEYDANINDAN   BENİM İŞ YERİNİN OLDUĞU YER 1 KM VAR TAHMİNİ  ASFALT Kİ BAYAĞI DA SÜRATLİ GELDİM  80--90  KM İLEN BİR SES PEYDAA OLDU BU NE DERKEN MEĞER BUNUN SESİYMİŞ ALLAH İNANDIRSIN  NE KAYMA NE GEZME NE BİŞİ BUNA HAYRET ETTİM  NE YAPAYIM DERKEN SÖKMEK TAKMAK DÜNYAA İŞ  ZATEN BU LASTİK TAMİR KİTİNDEN SIKICAKTIM İÇİNE  VESİLE OLDU BU BAHANE  BAKTIM LASTİK ÜSTÜNDE DE HALLAVALİ BİR ÇİVİ  ÇIKARDIM ÇİVİYİ  BASTIM YAMAMA İLACINI SÜBABTAN İÇERİ TAKTIM İĞNEYİ BİR İLERİ GERİ LASTİK İÇİNDE SIVI DEVİRDAİM YAPTI KOMPRÖSÖRDEN BASTIM HAVAYI  ANINDA TAMİRİ YAPTI İÇERDEN 3 SAAT OLDU BAKIYORUM AYNI HAVA DURUYOR  ÖNE DE  KOYDUM NE OLUR NE OLMAZ   ESKİDEN OLSA  AL HAVAYA ARKAYI SÖK Bİ TON CIVATA SOMUN ÇIKAR TEKERİ   3 GEN TAHTALARA VURARAK  LASTİĞİ JANTTAN AYIR LEVYELER İLEN DIŞI JANTTAN AL SONRA İÇ LASTİĞİ ÇIKAR ŞİŞİR DELİĞİ BUL YAMA SICAK KAYNAKLAN  YİNE BUKADAR İŞİN TERSİNİ YAP  GEÇİCEK KAÇ SAAT AKŞAM OLUR BE  AMMA DA KOLAYLIKLAR  HELAL OLSUN KİM İCAD ETİYSE BU İŞİ BAŞKA BİŞİ DEMEM ........26--10--2013..........ONK....
 
 
dededededede
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MOTOR BU LASTİK TE GÖRÜNENDİR
 
4--> ARKA ZİNCİRİN ATMASI ------------ZİNCİRİN KOPMASI      DURUMLARI..................ONK..
 
BU ZİNCİR İŞİ HEM ÇOK TEHLİKELİ BAZI MOTORLARDA FABRİKASYON ÖNLEMİ ALINMIŞ  TEHLİKE DIŞI KALIYOR  ZİNCİR ATARSA ARKA ZİNCİR DİŞLİSİ ÜSTÜNDE SAPLAMALAR DIŞARI ÇIKIK OLMUYACAK  YANİ ZİNCİR ATINCA GELİP BU SAPLAMALARA TAKILIRSA İŞTE YANDINIZ O ZAMAN ARKA TEKER ANINDA KAZIK KESER DÖNMEZ  KAZIK KESİNCE DE BAŞLAR ZİGZAGLAR ÇİZMEYE  BUNUN DA SONUÇLARI %90 DÜŞMEKLEN  SONU BİTER  ÇOK AZ KİŞİ DENGEDE TUTUP DURABİLİR ...
ZİNCİRİN ATMAMASI  MOTOR ÇIKIŞI DİŞLİSİ İLEN ARKA  DİŞLİ ÜSTÜNDE  TAM BİR İP GİBİ DÜZGÜN OLMASINA BAĞLIDIR  ZİNCİRİN TABİKİ DE SARKMIYACAK  GERDİRME PAYINLAN BERABER TAM GERİK OLMALIDIR  BUNUN İÇİN DE ....
BİR TAMİRCİNİN  LİFTİNE  ALIRSINIZ  ORTA KİRİKO İLEN DE ARKAYI HAVAYA ALIRSINIZ  ARKA MİL SOMUNUNU  GEVŞETİN  ARKA SAĞ SOL GERGİLERİ DE AZ GEVŞETİN  VE MOTORU ÇALIŞTIRIP  2 VEYA 3 ÜNCÜ VİTESE TAKIP HAFİF GAZ İLEN  ZİNCİRİN İP GİBİ DÜMDÜZ OLMASINI BU AYARLARDAN YAPINIZ SON OLARAK  GERGİ BOŞLUĞUNU DA VERDİNİZMİ İŞ TAMAMDIR ARTIK ATMAZ  ATMALAR YA SAĞA KAYIK YA SOLA KAYIK ZİNCİRDEN OLUŞUR  BU DURUMDA YA BULUNDUĞU DİŞLİNİN SAĞINA ÇEKER YA SOLUNA ÇEKER  AYNI BİSİKLET VİTESİ GEÇİŞİ GİBİ SONUNDA ZİNCİR DİŞLİ ÜSTÜNDEN BOŞLUĞA KAYAR  BU KAYIK VAZYET GİTMELERDE ZİNCİR DE ZAMAN İÇİNDE BOZULUR  DİŞLİ DE BOZULUR ..ZİNCİRİN KURUYUP KATILAŞMASINA DA MÜSADE EDİLMEMELİDİR ARADA BİR ZİNCİR YAĞINLAN YAĞLANMALIDIR SENEDE 1 VEYA 2 DEFA KOMPLE ZİNCİR ÇIKARILIP BİR KAP İÇİNDE BENZİNE YATIRILMALI BİR FIRÇA İLEN ZİNCİRDEKİ TÜM PİSLİKLER TEMİZLENMELİDİR SONRA BİR YERE UZUNLAMASINA ASIN  BENZİN AKIP GİDİNCE BU SEFER TEMİZ BİR YAĞA YATIRIN  RULO ŞEKLİNE SOKUN TÜM ZİNCİRİ, BİR KABA KOYUN TEMİZ YAĞI DA DÖKÜN BİR GECE KALSIN  SONRA YAĞ KABI AŞAĞIDA  ZİNCİRİ ASIN BİR YERE BIRAKIN YAĞ FAZLALIKLARI O KABA AKICAK EN SONUNDA AKMA BİTİCEKTİR  VE YERİNE TAKIN ZİNCİRİ AYNI SIFIR GİBİ OLUR .
ZİNCİRİN TÜM BAKLALARI SERBEST HAREKETLİ OLUCAKTIR EĞERKİ BİR KISIM NE YAPILIRSA YAPILSIN AÇILMIYORSA KATILIK VARSA YENİ ZİNCİR ALIP TAKINIZ ...
MOTOR ÇIKIŞI DİŞLİ  ÜSTÜNDEN ZİNCİR ATMAZ DEVAMLI ARKA DİŞLİDEN ATAR  TEK DİKKAT EDİLECEK HUSUS ARKA DİŞLİ YAN KISIMLARINDA CIVATA UZUNLUKLARI OLMAYACAKTIR DÜMDÜZ BİR YAN SATIH OLMALIDIRKİ ATAN ZİNCİR BU ÇIKINTILARA TAKILMASIN TEK SORUN BUDUR ...
 
5--> ŞEHİRLER ARASI YOLLARDA GİDERKEN  GECE SÜRÜŞLERİNİ İPTAL EDİN  GÜNDÜZE DÖNÜN BENİ DİNLERSENİZ  GECE SÜRÜŞÜNDE YAZIN  EN TEHLİKELİ DURUM ARILARDIR ADAM GELMİŞ KURMUŞ ARILARINI YOLUN ÜSTÜ BİR TARAFA SU ADA YOLUN ALTINDA BİR YERDE ARI DA MECBUREN  ANA YOLU BOYDAN BOYA GEÇMEK ZORUNDA KALIYOR  VE O KADAR DA YOĞUNLARKİ SANKİ BULUT GİBİ MUBAREKLER ARABADA ÖN CAM TAMAMEN ARI OLUYOR  CAM SİLECEKLERİ ZOR ÇALIŞTIRIRSINIZ VE VIYIŞIR CAM OLUR KAPUT  VE ZAR ZOR DURURSUNUZ KAZASIZ BELASIZ YOLDAN ÇIKMADAN DURABİLİRSENİZ ŞANSLISINIZDIR .
BİR DEEE MOTOSİKLETLEN BÖYLE BİR ARI SÜRÜSÜ İÇİNE DALDIĞINIZI DÜŞÜNÜN  İŞİNİZ TAMAMEN ALLAHA KALMIŞTIR BU KESİNDİR  YÜZLERCE ARI SİZİ ÇEŞİTLİ YERLERİNİZDEN SOKACAKTIR BİR DE ALERJİNİZ VARSA ARIYA KARŞIN ÖLÜM KAÇINILMAZDIR  ONUN İÇİN SİZ  SİZ OLUN GECE SÜRÜŞLERİNDEN TAMAMEN KAÇININ  GÜNDÜZE ÇEVİRİN YOL ALMAYI ..
 
BÖYLE BİR ŞEKİLDE GİDERKEN  BİR TANE ARI GİREBİLİR KOLDAN EN ÇOK GİRER BOYUN ALTINDAN GİRER  KASKIN İÇİNE GİRER VE BİR YERDEN SOKAR   BU DURUMDA  SOKULDUĞUNUZDA YANİ SAKIN MOTOR TEPESİNDE  ( DEBELENMEYİN  ) DİŞİNİZİ SONUNA KADAR SIKIN  TAHAMMÜL EDİN GÜVENLİ BİR ŞEKİLDE DURUN SONRASI MALÜM ARIYI BULUN VE YOL KENARINDA ONA BİR CENAZE  MERASİMİ DÜZENLEYİN GÖMÜN KÜFÜR ETMEYİN SAKIN VE YOLA DEVAM EDEBİLECEKSENİZ EDİN ..
NOT>> YANINIZDA  BU BÖCEK V E ARI SOKMALARI İÇİN  UFAK BİR ŞİŞE AMONYAK TAŞIYIN  VE SOKULAN YERE SÜRÜN  TİKSİNMEZSSENİZ İNSANIN İDRARI DA AYNI İŞİ FAZLASIYLEN GÖRÜR .......................................................................................................................ONK...
 
GECE SÜRÜŞLERİNDE KESİNLİKLEN FAZLA SÜRAT YAPMAYIN  ZİRAA SOLDAN SAĞA VEYA SAĞDAN SOLA İLERDE  SİZE YAKIN  KARŞIDAN KARŞIYA NEYİN GEÇECEĞİ HİÇBİRZAMAN BELLİ OLMAZ UFAK BİR MAHLUK TA OLUR BÜYÜK TE OLABİLİR  BİLLAHSSA UZUN  KM LERCE GİDİLEN ORMAN İÇİ GİDİŞLERİNDE  ÇOK DİKKATLİ OLUNUZ  KARACA --GEYİK  BUNLARLAN ÇARPIŞIRSANIZ SONUNUZ ALLAHA KALMIŞTIR  KURT--KÖPEK--TİLKİ   DE SİZİ MOTORDAN ALAŞAĞI EDECEK GÜÇTEDİR  HATTA BİR TAVŞAN BİLE DÜŞMENİZE SEBEBİYET VEREBİLİR  GÜNDÜZÜN BU MAHLÜKAT ZOR ÇIKARDA GECE HADDİNDEN FAZLASI ÇIKAR  GÜNDÜZ İLEN GECE FAKLARINI İYİ HESAPLAYINIZ..
<>  ARA VE İÇ YOLLARDA  VİRAJLIK DAĞLIK İN ÇIK GİBİ ORTAMDA  MOTORCULARIN BAZILARI ÇOK İYİ BİLİRLER  DERE YATAKLARINA İNİLİNCE  HAVA YAZ GÜNÜ DAHİ OLSA BUZ KESER  ÇIKINCA DA YİNE HAVA ISINIR İŞTE BU YATAKLARDAKİ GEÇİŞ GÜZERGAHLARINDAN DOMUZLAR ÇOK GEÇERLER  HELE HAVA DA SİSLİ OLURSA DAHA DA ÇOK GÖRÜNÜRLER  BİR DOMUZUN BABASINA  BODOSLAMA TAM ORTA KARIN KISMINDAN DALARSANIZ  MOTOR UN ÖN TEKERİ KARIN KISMI ALTINA DALINCA SİZ DE İLERİ DOĞRU BİR UÇUŞA GEÇİCEKSİNİZ  VURDUĞUNUZ DOMUZ TABİKİ İLK ANDA  OLAY YERİNDE DEĞİL DE DAHA İLERLERDE TELEF OLACAKTIR  MOTORUN ÖNÜ DE  SİZ DE TABİİ HASAR ALACAKSINIZ ..
YANİ DEMEM O Kİ  HER İŞ  %99 ŞANSA  %99 DA SİZİN BECERİNİZE KALIYOR 2 TEKERDE ..
YAVAŞ GİDİLDİĞİNDE HER ZAMAN HAYATTA KALMA ŞANSINIZ OLACAKTIR
ARTİSTLİK YAPANI DA  HASTANELER İLEN MEZARLIKLAR BEKLER  VEYA GAZİ OLURSUN 
 
ONUN İÇİN SÜRAT YOK  DİKKAT VAR KURALLARA TAM UYMA VAR  HER ŞEYİN SONUNU VE OLABİLECEKLERİ DÜŞÜNMEK VAR  KASKSIZ ASLA BİNMEYECEKSİN 2 TEKERE  FALAN FİLAN GİDER DE GİDER  ANLATMAKLAN DA  BİTMEZ....    
 
DEVAM EDİCEKTİR... 
    
 


Düzenleyen admin - 07/Kasım 2017/2013 Saat 12:55
Yukarı Dön
 Cevap Yaz Cevap Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.50
Powered by Web Wiz Forums Free Express Edition
Copyright ©2001-2008 Web Wiz

Bu Sayfa 0,078 Saniyede Yüklendi.