motosiklette yol tehlikeleri ve önlemleri |
Cevap Yaz ![]() |
Yazar | |
admin ![]() Yönetici ![]() ![]() NACİBABA Kayıt Tarihi: 03/Eylül 2017/2008 Son Giriş: Bugün Konum: GELİBOLU Durum: ![]() Gönderilenler: 2030 |
![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 26/Ekim 2017/2013 Saat 08:15 |
SAYIN ARKADAŞLAR MOTORCULAR HEPİNİZE SONSUZ SELAMLARIM İLEN......................ONK...
BU SAYFALARDA BUNCA SENE EDİNDİĞİM ÖNEMLİ BİLGİLERİ SİZLERE AKTARMAK İSTİYORUM TABİKİ UZUN SENELER MOTOR KULLANANLAR BUNLARI BİLİRLERDE BİLMİYENLERE HİTAP EDECEĞİM BURADA BELKİ DE HİÇ BİLMEDİĞİNİZ ŞEYLERİ YENİ BURDA DA DUYACAKSINIZ
FAZLA KAFA ŞİŞİRMEDEN KONUYA GİRİYORUM ...
ARKADAŞLAR İLK BAHSİNİ EDECEĞİM KONU VE MEVZUULAR UZUN YOL VE OTO YOLLARDA SEYREDERKENKİ ÖNEMLİ TEHLİKELERİ ANLATACAĞIM.
1-> EN TEHLİKELİ VE BİR ANDA PANİK VE KONTROLU KAYBETME RİSKİNİ TAŞIYAN UNSUR
TEK ŞERİTLİ GİDİŞ V E GELİŞİ OLAN BİR YOLDASINIZ ( BÖLÜNMÜŞ GİDİŞ AYRI GELİŞ AYRI OLAN YOL DEĞİL ) BURDA SEYREDERKEN BAKIYORSUNUZ KARŞIDAN BİR OTOBÜS GELİYOR EĞERKİ OLAYDAN BİLGİ VE MALÜMATINIZ YOKSA İŞİNİZ ŞANSA VE ALLAHA KALMIŞTIR BU OTOBÜS TAM SİZİN HİZANIZA GELDİĞİNDE SİZİ İLK ÖNCE GERİ DOĞRU BİR ANLIK İTME GÜCÜ OLUŞACAK VE AKABİNDE OTOBÜSÜN TAM ORTA HİZASINA GELDİĞİNDE DE SİZİ OTOBÜS KENDİNE ÇEKECEKTİR BU OTOBÜSÜN YARATIĞI HAVA KORİDORUDUR BUNA HAZIRLIKLI OLMALI VE GİDONA SAĞLAM YAPIŞIP İLK ÖNCE AYNADAN ARKANIZDA SİZE YAKIN ARAÇ VARMI ONU KONTROL EDİN ÇÜNKÜ O ARACIN ÇEKİM GÜCÜ OLUŞTUĞUNDA TAM ÖNÜNE DÜŞÜCEKSİNİZ BU DURUMDA ANİ ORTAYA KAYMA ARKANIZDAN GELENİN SİZE ÇARPMA ALTINA ALMA OLANAĞI YÜKSEKTİR ( NOT--> BU ANLATILAN HADİSE HAFİF OLAN MOTORLAR İÇİN GEÇERLİ OLUP BÜYÜK VE AĞIR OLAN MOTORLARDA PEK GEÇERLİ DEĞİLDİR ) BU DURUMUN DAHA KUWETLİSİNİ TIRLAR YARATIR PEŞPEŞE BİRKAÇ TIR DAHA DA KUWETLİ ALAN YARATIR KURTULMAK İÇİN UZAKTAN DAHA GÖRDÜĞÜNÜZDE İYİCE YAVAŞLAYIN GEÇİŞLERİ ANINDA DA BU ÇEKİM ALANI DIŞINA ÇIKMAK İÇİN DEVAMLI AĞIRLIĞINIZI VE MOTORU SAĞA DOĞRU VERİP BU DURUMDAN KENDİNİZİ KURTARABİLİRSİNİZ BU HADİSE EN SIK YAŞANAN OLAYLARIN EN BAŞIDIR DİKKAT EDİNİZ..
2--> GECE GİDERKEN >>>> OTO YOL OLSUN BÖLÜNMEMİŞ TEK ŞERİTLİ GİDİŞİ GELİŞİ OLAN BİR YOL OLSUN İLK ÖNCE DAHA YOLA ÇIKMADAN HER İKİ AYNANIZI DA TAM GERİYİ GÖRÜCEK BİR ŞEKİLDE AYARLAYIN BUNU MUHAKKAK VE HASSAS BİR ŞEKİLDE YAPIN ...
ŞİMDİ YOLDASINIZ VE SAĞDAN GİDİYORSUNUZ ARKLADAN GELEN BİR ARAÇ VAR SİZ,İ GEÇERKEN DAHA GEÇMEDEN ÖNCEKİ SANİYELERDE SOL AYNADAN BU ARACIN HER İKİ FARINI DA GÖRÜYORSANIZ HERHANGİ BİR TEHLİKE YOKTUR BU ARAÇ SİZİ GÖRMÜŞTÜR VE BAYAĞI DA YOLU ORTALAMIŞ SİZE MESAFE DE BIRAKIP GEÇİP GİDER BUNUN EN TEHLİKELİSİ DURUM DA ŞÖYLEDİR ( SİZİ FARKETMİYEN VE GÖRMEMİŞ OLAN BİR ARAÇ ŞÖYLE ANLAŞILIR VE SANİYELER İÇİNDE DE KARAR VERMENİZ GEREKİR YOKSA O ARACIN ALTINA GİRERSİNİZ MOTORUN HER İKİ AYNASINDA GELEN ARACIN SAĞ --SOL FARLARINI TAM NET GÖRÜYORSANIZ YANİ SİZİN SAĞ AYNANIZDA BİR FAR SOL AYNANIZDA ARACIN ÖTEKİ FARI NET GÖRÜNÜYORSA BU ARAÇ TAM SİZİN ÜSTÜNÜZE GELMEKTEDİR BU DURUMDA O ARACIN ALTINDA KALIP %100 ÖLMEKTENSE SAĞ TARAFA ASFALTIN DIŞINA MOTORLA KENDİNİZİ ATMANIZI SALIK VERİRİM BELKİ O DÜŞECEĞİNİZ YER İYİDİRDE FAZLA HASAR ALMAZSSINIZ BUNU HEMEN YAPARSANIZ %100 YARALI --AĞIR YARALI OLARAK KURTULURSUNUZ YANİ HAYATTASINIZ DEMEKTİR .. VE BU ARAÇ GELDİ GEÇTİ SİZİ DE HİÇKİMSE OARAYA UÇTUĞUNUZU GÖRMEDİ BAZEN ÖYLE YERLERE DÜŞÜLÜRKİ YARALISINIZ AYAĞA KALKAMIYORSUNUZ ACİL HASTANEYE GİTMENİZ GEREKİYOR CEP TELEFONU HAŞAT OLUŞ VEYA ALAMIYORSUNUZ VEYA TELEFON O YERDE ÇEKMİYOR VS VS ..............onk......
ÜST FERMUARLI CEPLERİNİZDE MUHAKKAK SURETTE LASER KIRMIZI VEYA YEŞİL IŞIK VEREN BİR LASER LAMBA TAŞIYIN BUNU MUHAKKAK SURETTE HER ZAMAN ÜSTÜNÜZDE TAŞIYIN VE YATIĞINIZ YERDEN LASERLEN YOLDAN GEÇEN ARAÇLARI UYARABİLİRSİNİZ HAYATINIZ KURTULUR ..EN ETKİLİ IŞIK LASER IŞIĞIDIR UNUTMAYINIZ ...
EĞERKİ SANİYELER İÇİNDE BU DURUMDA KENDİNİZİ YOL DIŞINA ATMAZSSANIZ HAYATINIZ SONA ERER BELKİ BİR UMUT VE ŞANSLAN DÜŞECEĞİNİZ YER İYİ BİR YERDİR AMA BUNUN AKSİ DE OLABİLİR BU DURUMDA DA ÖLÜM OLABİLİR DE YÜZDESİ %20 KADAR DÜŞÜKTÜR YANİ %80 KURTULMA ŞANSINIZ VARDIR ..
3--> LASTİK PATLAMALARINDA KURTULMA YÖNTEMLERİ...
DEVAMLI KALIN SERT OLAN LASTİK TÜRÜNÜ KULLANIN ÇÜNKİ SERT KALIN OLAN LASTİK PATLADIĞINDA YERE HAMUR GİBİ AÇILMAZ YUMUŞAK TÜR LASTİKLERİ SADECE KAR İÇİN TERCİH EDİNİZ EN ETKİN LASTİK PATLAMASINDAN KURTULMANIN ÇARESİNİN BAŞINDA LASTİK İÇİNE ZERKEDİLEN PATLAMAYI ÖNLİYEN KİMYASALLARDIR BİR TÜBÜN YARISINI ÖN LASTİK İÇİNE YARISINI DA ARKA LASTİK İÇİNE SIKIYORSUNUZ YANLARDAN YARILMALAR OLMADIĞI SÜREÇTE BU ŞEKİLDE LASTİKLERİNİZ PATLAMAZ BU KİMYASALLAR DELİNEN YERİ ANINDA TIKAYIP YAMAMAKTADIRLAR DAL,ÇİVİ,DEMİR PARÇACIKLARI, GİBİ SAYISIZ NESNELERİN GİRME ÇIKMA YAPMASI VEYA GİRİP LASTİKTE KALMASI OLAN İŞLEMLER ANINDA TAMİR EDİLMEKTEDİR HAVA KAYBI BİLE OLMAKSIZIN ....
GÖZLEN GÖRÜLEMİYEN LASTİĞE GİRMİŞ DEMİRİMSİ NESNELERİ BULMAK İÇİN HİÇ LASTİĞİ VS SÖKMEDEN BU ÜST ARAMA UFACIK EL DEDEKTÖRLERİ VAR PARA DA DEĞİLDİR UCUZDUR Bİ TANE BUNLARDAN YANINIZDA BULUNDURUN VE LASTİĞİN DIŞINDAN TARAMA YAPIN BİR YERDE SİNYALİ ALACAKSINIZ ONU ORDAN ÇIKARIN İŞLEM TAMAMDIR..
DİYELİM LASTİK TAMİR APARATI SIKILMAMIŞ ŞAMBRELLİ İÇ LASTİKLİ VE YOLDA GİDİYORSUNUZ ( GENELDE %99 ) HEP ARKA LASTİKLER PATLAR ÖN ÇOK NADİREN DİR VE LASTİK YUMUŞAKSA YANDINIZ DEMEKTİR BİR SAĞA BİR SOLA ASFAL ÜSTÜNDE KAYACAKSINIZ ZİKZAKLAR ÇİZİCEKSİNİZ BU DURUMDA %99 DÜŞECEKSİNİZ % 1 İHTİMAL DE KURTARACAKSINIZ VEYA ŞANSINIZ YARDIM EDECEKTİR MOTORU HEMEN BOŞA ALIN VE MÜCADELEYE BAŞLAYIN ASFALTTAN ÇIKMAMAYA GAYRET EDİN YANLARA ÇIKIP TA MICIRA GİRERSENİZ %100 DÜŞERSİNİZ KONTAĞI DA KAPAYIN HATTA BENZİN MUSLUĞUNU DA UZANABİLİRSENİZ KAPAYIN ARKA FRENE SAKIN BASMAYIN KEZA ÖNE DE ARKAYI FRENLEMEYE UĞRAŞIRSANIZ DIŞ LASTİK JANT ÜSTÜNDE DÖNME YAPAR VE İÇ LASTİĞİ SÜBABIN OLDUĞU YERDEN KESER--KOPARIR ŞAMBERDEN DE OLURSUNUZ BİR İKİNCİSİ GİREN BİR NESNE BU SEFER ŞAMBERİ UZUNLAMASINA YIRTAR VEYA ŞAMBER DIŞ LASTİĞİN İÇİNDE BİR YERDE TOPLAŞIR GET YAPAR BU DA DIŞ LASTİĞİN JANTTAN DIŞARI FIRLAMASINA SEBEB VERİR ..
NOT--> BEN BUNUN ANTERAMANINI AYNEN ŞÖYLE YAPTIM ..BUNDAN 30 KÜSUR SENELER ÖNCELERİ YOLLARDA MALÜMDÜ MOTORSİKLETLERDE BULABİLDİĞİNİZ YERDEN NE MARKASINA NE ADİLİĞİNE BAKILMADAN BULDUĞUNA ŞÜKREDİP DIŞ İÇ LASTİK ALIRDIK GENELDE BUNLARIN HEPSİ YUMUŞAK LASTİKLERDİ ŞİMDİ YENİ YOLLAR YAPILINCA ESKİLERİ ATIL VEYA SERVİS YOLU OLARAK KULLANILIRDI İŞTE BU YOLLARIN UZUN DÜZ VE YANLARI TARLA DÜZGÜN OLAN YERİ SEÇERDİM .. YANIMDA DIŞ İÇ LASTİK TAKIM TAKLAVAT POMPA KAYNAK TAKIMI VS HERŞEYİ DE BULUNDURURDUM VE BİR DEMİRCİYE 3 GEN ÇÖİVİLER KAYNATIRDIM NASIL YOLA ATARSAN AT MUHAKKAK SURETTE BİR SİVRİ UCU DİK YUKARI GELİRDİ İŞTE YOLA BUNLARDAN SERPİP AŞAĞI YUKARI 100 KM SÜRATLEN BU LASTİK PATLATICILARA YAKLAŞIRKEN MOTORUN ÖNÜNÜ HAVAYA KALDIRIRDIM Kİ ÖN PATLAMASIN DİYE SADECE ARKA TEKER GEÇER VE ANINDA DA PATLARDI VE HEMEN ÖNÜ YERE YOLA KOYUP BAŞLARDIM MÜCADELEYE BÖYLELİKLEN ÇOK TAMİR ZORLUKLARI ÇEKTİM AMA İLMİNİ DE ALMIŞ OLDUM .. TEK KİŞİ İLEN KURTARIYORSUNUZ DA ARKANIZDA ARTÇI VARSA ARTIK NE DUA BİLİYORSANIZ OKUMAYA BAŞLAMANIZI TAVSİYE EDERİM .....
NOT>> BU SATIRLARI YAZARKEN ÇARŞIYA GİTMEM İCAP ETTİ KAPADIM DÜKKANI MOTOR ZATEN KAPIDA BUNU YENİ ALDIM HYOSUNG KARİON MODELİ BİR ARKA LASTİK VAR ARABADA ÖYLE KALIN LASTİK YOK SANKİ İNİKMİŞ GİBİME GELDİ BİDE BAKTIM HAKKATEN PATLAMIŞ TEL JANT OLDUĞU İÇİN ŞAMBRELLİ İÇİ 1 SAAT ÖNCE ÇARŞIDAN GELDİM BİŞİ YOKTU DA TAA İSKELE MEYDANINDAN BENİM İŞ YERİNİN OLDUĞU YER 1 KM VAR TAHMİNİ ASFALT Kİ BAYAĞI DA SÜRATLİ GELDİM 80--90 KM İLEN BİR SES PEYDAA OLDU BU NE DERKEN MEĞER BUNUN SESİYMİŞ ALLAH İNANDIRSIN NE KAYMA NE GEZME NE BİŞİ BUNA HAYRET ETTİM NE YAPAYIM DERKEN SÖKMEK TAKMAK DÜNYAA İŞ ZATEN BU LASTİK TAMİR KİTİNDEN SIKICAKTIM İÇİNE VESİLE OLDU BU BAHANE BAKTIM LASTİK ÜSTÜNDE DE HALLAVALİ BİR ÇİVİ ÇIKARDIM ÇİVİYİ BASTIM YAMAMA İLACINI SÜBABTAN İÇERİ TAKTIM İĞNEYİ BİR İLERİ GERİ LASTİK İÇİNDE SIVI DEVİRDAİM YAPTI KOMPRÖSÖRDEN BASTIM HAVAYI ANINDA TAMİRİ YAPTI İÇERDEN 3 SAAT OLDU BAKIYORUM AYNI HAVA DURUYOR ÖNE DE KOYDUM NE OLUR NE OLMAZ ESKİDEN OLSA AL HAVAYA ARKAYI SÖK Bİ TON CIVATA SOMUN ÇIKAR TEKERİ 3 GEN TAHTALARA VURARAK LASTİĞİ JANTTAN AYIR LEVYELER İLEN DIŞI JANTTAN AL SONRA İÇ LASTİĞİ ÇIKAR ŞİŞİR DELİĞİ BUL YAMA SICAK KAYNAKLAN YİNE BUKADAR İŞİN TERSİNİ YAP GEÇİCEK KAÇ SAAT AKŞAM OLUR BE AMMA DA KOLAYLIKLAR HELAL OLSUN KİM İCAD ETİYSE BU İŞİ BAŞKA BİŞİ DEMEM ........26--10--2013..........ONK....
MOTOR BU LASTİK TE GÖRÜNENDİR
4--> ARKA ZİNCİRİN ATMASI ------------ZİNCİRİN KOPMASI DURUMLARI..................ONK..
BU ZİNCİR İŞİ HEM ÇOK TEHLİKELİ BAZI MOTORLARDA FABRİKASYON ÖNLEMİ ALINMIŞ TEHLİKE DIŞI KALIYOR ZİNCİR ATARSA ARKA ZİNCİR DİŞLİSİ ÜSTÜNDE SAPLAMALAR DIŞARI ÇIKIK OLMUYACAK YANİ ZİNCİR ATINCA GELİP BU SAPLAMALARA TAKILIRSA İŞTE YANDINIZ O ZAMAN ARKA TEKER ANINDA KAZIK KESER DÖNMEZ KAZIK KESİNCE DE BAŞLAR ZİGZAGLAR ÇİZMEYE BUNUN DA SONUÇLARI %90 DÜŞMEKLEN SONU BİTER ÇOK AZ KİŞİ DENGEDE TUTUP DURABİLİR ...
ZİNCİRİN ATMAMASI MOTOR ÇIKIŞI DİŞLİSİ İLEN ARKA DİŞLİ ÜSTÜNDE TAM BİR İP GİBİ DÜZGÜN OLMASINA BAĞLIDIR ZİNCİRİN TABİKİ DE SARKMIYACAK GERDİRME PAYINLAN BERABER TAM GERİK OLMALIDIR BUNUN İÇİN DE ....
BİR TAMİRCİNİN LİFTİNE ALIRSINIZ ORTA KİRİKO İLEN DE ARKAYI HAVAYA ALIRSINIZ ARKA MİL SOMUNUNU GEVŞETİN ARKA SAĞ SOL GERGİLERİ DE AZ GEVŞETİN VE MOTORU ÇALIŞTIRIP 2 VEYA 3 ÜNCÜ VİTESE TAKIP HAFİF GAZ İLEN ZİNCİRİN İP GİBİ DÜMDÜZ OLMASINI BU AYARLARDAN YAPINIZ SON OLARAK GERGİ BOŞLUĞUNU DA VERDİNİZMİ İŞ TAMAMDIR ARTIK ATMAZ ATMALAR YA SAĞA KAYIK YA SOLA KAYIK ZİNCİRDEN OLUŞUR BU DURUMDA YA BULUNDUĞU DİŞLİNİN SAĞINA ÇEKER YA SOLUNA ÇEKER AYNI BİSİKLET VİTESİ GEÇİŞİ GİBİ SONUNDA ZİNCİR DİŞLİ ÜSTÜNDEN BOŞLUĞA KAYAR BU KAYIK VAZYET GİTMELERDE ZİNCİR DE ZAMAN İÇİNDE BOZULUR DİŞLİ DE BOZULUR ..ZİNCİRİN KURUYUP KATILAŞMASINA DA MÜSADE EDİLMEMELİDİR ARADA BİR ZİNCİR YAĞINLAN YAĞLANMALIDIR SENEDE 1 VEYA 2 DEFA KOMPLE ZİNCİR ÇIKARILIP BİR KAP İÇİNDE BENZİNE YATIRILMALI BİR FIRÇA İLEN ZİNCİRDEKİ TÜM PİSLİKLER TEMİZLENMELİDİR SONRA BİR YERE UZUNLAMASINA ASIN BENZİN AKIP GİDİNCE BU SEFER TEMİZ BİR YAĞA YATIRIN RULO ŞEKLİNE SOKUN TÜM ZİNCİRİ, BİR KABA KOYUN TEMİZ YAĞI DA DÖKÜN BİR GECE KALSIN SONRA YAĞ KABI AŞAĞIDA ZİNCİRİ ASIN BİR YERE BIRAKIN YAĞ FAZLALIKLARI O KABA AKICAK EN SONUNDA AKMA BİTİCEKTİR VE YERİNE TAKIN ZİNCİRİ AYNI SIFIR GİBİ OLUR .
ZİNCİRİN TÜM BAKLALARI SERBEST HAREKETLİ OLUCAKTIR EĞERKİ BİR KISIM NE YAPILIRSA YAPILSIN AÇILMIYORSA KATILIK VARSA YENİ ZİNCİR ALIP TAKINIZ ...
MOTOR ÇIKIŞI DİŞLİ ÜSTÜNDEN ZİNCİR ATMAZ DEVAMLI ARKA DİŞLİDEN ATAR TEK DİKKAT EDİLECEK HUSUS ARKA DİŞLİ YAN KISIMLARINDA CIVATA UZUNLUKLARI OLMAYACAKTIR DÜMDÜZ BİR YAN SATIH OLMALIDIRKİ ATAN ZİNCİR BU ÇIKINTILARA TAKILMASIN TEK SORUN BUDUR ...
5--> ŞEHİRLER ARASI YOLLARDA GİDERKEN GECE SÜRÜŞLERİNİ İPTAL EDİN GÜNDÜZE DÖNÜN BENİ DİNLERSENİZ GECE SÜRÜŞÜNDE YAZIN EN TEHLİKELİ DURUM ARILARDIR ADAM GELMİŞ KURMUŞ ARILARINI YOLUN ÜSTÜ BİR TARAFA SU ADA YOLUN ALTINDA BİR YERDE ARI DA MECBUREN ANA YOLU BOYDAN BOYA GEÇMEK ZORUNDA KALIYOR VE O KADAR DA YOĞUNLARKİ SANKİ BULUT GİBİ MUBAREKLER ARABADA ÖN CAM TAMAMEN ARI OLUYOR CAM SİLECEKLERİ ZOR ÇALIŞTIRIRSINIZ VE VIYIŞIR CAM OLUR KAPUT VE ZAR ZOR DURURSUNUZ KAZASIZ BELASIZ YOLDAN ÇIKMADAN DURABİLİRSENİZ ŞANSLISINIZDIR .
BİR DEEE MOTOSİKLETLEN BÖYLE BİR ARI SÜRÜSÜ İÇİNE DALDIĞINIZI DÜŞÜNÜN İŞİNİZ TAMAMEN ALLAHA KALMIŞTIR BU KESİNDİR YÜZLERCE ARI SİZİ ÇEŞİTLİ YERLERİNİZDEN SOKACAKTIR BİR DE ALERJİNİZ VARSA ARIYA KARŞIN ÖLÜM KAÇINILMAZDIR ONUN İÇİN SİZ SİZ OLUN GECE SÜRÜŞLERİNDEN TAMAMEN KAÇININ GÜNDÜZE ÇEVİRİN YOL ALMAYI ..
BÖYLE BİR ŞEKİLDE GİDERKEN BİR TANE ARI GİREBİLİR KOLDAN EN ÇOK GİRER BOYUN ALTINDAN GİRER KASKIN İÇİNE GİRER VE BİR YERDEN SOKAR BU DURUMDA SOKULDUĞUNUZDA YANİ SAKIN MOTOR TEPESİNDE ( DEBELENMEYİN ) DİŞİNİZİ SONUNA KADAR SIKIN TAHAMMÜL EDİN GÜVENLİ BİR ŞEKİLDE DURUN SONRASI MALÜM ARIYI BULUN VE YOL KENARINDA ONA BİR CENAZE MERASİMİ DÜZENLEYİN GÖMÜN KÜFÜR ETMEYİN SAKIN VE YOLA DEVAM EDEBİLECEKSENİZ EDİN ..
NOT>> YANINIZDA BU BÖCEK V E ARI SOKMALARI İÇİN UFAK BİR ŞİŞE AMONYAK TAŞIYIN VE SOKULAN YERE SÜRÜN TİKSİNMEZSSENİZ İNSANIN İDRARI DA AYNI İŞİ FAZLASIYLEN GÖRÜR .......................................................................................................................ONK...
GECE SÜRÜŞLERİNDE KESİNLİKLEN FAZLA SÜRAT YAPMAYIN ZİRAA SOLDAN SAĞA VEYA SAĞDAN SOLA İLERDE SİZE YAKIN KARŞIDAN KARŞIYA NEYİN GEÇECEĞİ HİÇBİRZAMAN BELLİ OLMAZ UFAK BİR MAHLUK TA OLUR BÜYÜK TE OLABİLİR BİLLAHSSA UZUN KM LERCE GİDİLEN ORMAN İÇİ GİDİŞLERİNDE ÇOK DİKKATLİ OLUNUZ KARACA --GEYİK BUNLARLAN ÇARPIŞIRSANIZ SONUNUZ ALLAHA KALMIŞTIR KURT--KÖPEK--TİLKİ DE SİZİ MOTORDAN ALAŞAĞI EDECEK GÜÇTEDİR HATTA BİR TAVŞAN BİLE DÜŞMENİZE SEBEBİYET VEREBİLİR GÜNDÜZÜN BU MAHLÜKAT ZOR ÇIKARDA GECE HADDİNDEN FAZLASI ÇIKAR GÜNDÜZ İLEN GECE FAKLARINI İYİ HESAPLAYINIZ..
<> ARA VE İÇ YOLLARDA VİRAJLIK DAĞLIK İN ÇIK GİBİ ORTAMDA MOTORCULARIN BAZILARI ÇOK İYİ BİLİRLER DERE YATAKLARINA İNİLİNCE HAVA YAZ GÜNÜ DAHİ OLSA BUZ KESER ÇIKINCA DA YİNE HAVA ISINIR İŞTE BU YATAKLARDAKİ GEÇİŞ GÜZERGAHLARINDAN DOMUZLAR ÇOK GEÇERLER HELE HAVA DA SİSLİ OLURSA DAHA DA ÇOK GÖRÜNÜRLER BİR DOMUZUN BABASINA BODOSLAMA TAM ORTA KARIN KISMINDAN DALARSANIZ MOTOR UN ÖN TEKERİ KARIN KISMI ALTINA DALINCA SİZ DE İLERİ DOĞRU BİR UÇUŞA GEÇİCEKSİNİZ VURDUĞUNUZ DOMUZ TABİKİ İLK ANDA OLAY YERİNDE DEĞİL DE DAHA İLERLERDE TELEF OLACAKTIR MOTORUN ÖNÜ DE SİZ DE TABİİ HASAR ALACAKSINIZ ..
YANİ DEMEM O Kİ HER İŞ %99 ŞANSA %99 DA SİZİN BECERİNİZE KALIYOR 2 TEKERDE ..
YAVAŞ GİDİLDİĞİNDE HER ZAMAN HAYATTA KALMA ŞANSINIZ OLACAKTIR
ARTİSTLİK YAPANI DA HASTANELER İLEN MEZARLIKLAR BEKLER VEYA GAZİ OLURSUN
ONUN İÇİN SÜRAT YOK DİKKAT VAR KURALLARA TAM UYMA VAR HER ŞEYİN SONUNU VE OLABİLECEKLERİ DÜŞÜNMEK VAR KASKSIZ ASLA BİNMEYECEKSİN 2 TEKERE FALAN FİLAN GİDER DE GİDER ANLATMAKLAN DA BİTMEZ....
DEVAM EDİCEKTİR...
Düzenleyen admin - 07/Kasım 2017/2013 Saat 12:55 |
|
![]() |
Cevap Yaz ![]() |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |